Kde nájsť kurz sebalíčenia v Košiciach?
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť niekoho na kurz sebalíčenia z Košíc?
Nie som začiatočník, len sa chcem naučiť nové veci, ktoré by mi s pribúdajúcim vekom pomohli. Samozrejme, že videá a tutoriály sledujem. Ale zažiť odborníka v praxi je niečo iné. Ak budete mať aj tip, dajte pls aj cenu. Ďakujem 🙂
@anonym_autor daj pozor, lebo nei vzdy to mozu byt odbornici neviem do akej miery je nevhynutne v tomto nejake vzdelanie ( tym nemyslim vyslovene skolu, ale su aj krzy robene nazaj odbornikmi a na vysokej urovni, ktore moze mat dany ucitel/lektor )
nie sm si ista, ci taky kurz nemoze robit aj niekto, kto je rovnako odchovany na tutorialoch, ako ty. to by ti potom asi toho vela neprinieslo.
@majamat ja chcem nejakeho make up artistu, nie niekoho, kto lici na kolene. Keby bola Lucia Sladeckova v mojom meste/kraji, idem ku nej.
@anonym_autor v KE je topka kriszta tatar, nerobi ona nejake kurzy?
@anonym_autor v KE je topka kriszta tatar, nerobi ona nejake kurzy?
@matkahelka za mna Krista nie je topka. Poznam ju a bola som u nej v minulosti, licila ma na akciu, museli ma nasledne este prelicit odbornicky.
@matkahelka za mna Krista nie je topka. Poznam ju a bola som u nej v minulosti, licila ma na akciu, museli ma nasledne este prelicit odbornicky.
@anonym_autor vazne? to som prekvapena, lebo v KE lici kadejake nobl akcie. ja som u nej bola raz a pre mna to bol jeden z naj makeupov ake som v zivote mala.
@anonym_autor zazila som kritiku aj na Luciu Sladeckovu. no uz sa nepamatam o co islo.
Keby ti nevadilo cestovať, tak Veronika Harhovská v Rožňave, je to certifikované, bola som u nej tiež a spokojnosť 🙂
Skús pozrieť Petru Foltan. Tuším mala akadémiu a robila kurzy. Ale či ešte stále, to neviem.