Ako presvedčiť rodičov, aby povolili tetovanie?
Mám 19r a chcem si dať tetovanie. Rodičia však sú zásadne proti, povedali že kým žijem pod ich strechou žiadne tetovanie mať nebudem lebo sa im nepáči. Čo mám robiť?
Odsťahovať sa
Odsťahovať sa
@226lenka hovorím že mám 19 rokov a študujem. Tak asi mi nikto nedá hypotéku na vlastný byt. Veľa veci si financujem sama, pracujem, preto si myslím osobne že môžem o svojom výzore rozhodovať sama. Neviem však ako to vyriešiť s nimi
@226lenka hovorím že mám 19 rokov a študujem. Tak asi mi nikto nedá hypotéku na vlastný byt. Veľa veci si financujem sama, pracujem, preto si myslím osobne že môžem o svojom výzore rozhodovať sama. Neviem však ako to vyriešiť s nimi
@anonym_autor no mozu ta vyhodit z domu
@anonym_autor tetovanie som si dala a nepovedala 😂😂😂 záleží od miesta ale na veľa miestach sa to schovať da
Prvé a posledné tetovanie som si dala robiť,keď som mala asi 17rokov,išlo mi na 18násť. Pamätám si,tatka som prehovárala "dobiedzala" asi pol roka 😁. Boli "vyhrážky, plače,hnev,prosenie". Nakoniec povolil a doteraz mám spomienku na to,že aj "skalu dokáže pretvoriť zem a voda". Moje prvé a posledné tetovanie,spomienka na otca,jedna lastovička 😁😊.
Uz to pomaly kazdeho prechádza, ludia si to dávajú odstraňovať a na teba teraz toto prišlo?
Veď si ho daj nevyhodia ťa
@ariannazara dávajú si ho odstraňovať takí čo pri tom nerozmýšľali…
Migaj si to rychlo dat, nikto ta nevyhodi iba trosku budu nieco zvatlat. Ale fakt si pohni lebo ten trend uz bude mozno odoznievat tak rychlo ako prisiel, nech to este stihnes. Tvoje deti musia mat nieco preco si budu mysliet ze si absolutne netrendova stara korytnacka, a kerky tuto historicku ulohu budu splnat uplne ukazkovo. Najlepsie nieco s pinterestu ....alebo nejake motto
Keď chceš moc to tetovanie, tak si nájdi normálne zamestnanie a odsťahuj sa.
@martinmmartin neviem o čom melieš, ako rýchlo prišiel aký trend?