icon

Správny postup pri používaní kórejskej kozmetiky

11. sep 2025

Ahojte pomohla vám? S akým problémom? Aký je správny postup jednotlivých produktov? Čistiaci gél toner sérum krém? Som úplný laik a na nete všetko píše inak. Záleží na poradí? Samozrejme viem ze všetko sa aplikuje na vyčistenú pleť

minenkaa
11. sep 2025

@anonym_autor ja napríklad cistim len gélom a nepoužívam krém ,len sera,a oleje

autumn1
11. sep 2025

Mám Kórejský čistiaci gél a už sa teším keď ho spotrebujem. Nepomohol v ničom je s Aloe Vera takže mal by byť hydratáciu a ešte viac vysušuje pleť. Vždy treba začasť s čistením pleti potom toner alebo sérum záleží aké sérum aký toner mám séra, ktoré dávam pred tonerom aj séra ktoré až po a na záver krém.

majamat
11. sep 2025

na poradi urcite zalezi,a le kolko budes mat produktov, zalezi na tvojom vybere.

na nete najde 10-krokovu starostlivost, ktora je znama prave vdaka korejkam. ja robim jednoduchsie.

1. odlicovaci olej/balzam ( ak sa nelicis netrba,a le udajne je to aj dobry sposob ako zmyt SPF ) a tetda tento krok len vecer

2. cistic - ci cistiaci gel, krem, alebo pena a pod. sluzi na docistenie

3. toner/esencia- priste nejaka hydratacna tekutinka urcena na pripravu pleti na osetrenie. kludne moze byt aj kvetinova, ci termalna voda.

4.serum, alebo ampula. ampula sacastejsie vyskytuje vo vacsich baleniach, cize je aj cenovo vyhodnejsia.
mozes pouzit aj viacere,a le podla mna max 2 stacia - takyto produkt sluzi na hydrataciua vyzivu.

5. krem, priapdne moze byt aj ten olej. vytvori na pleti barier, ktora zabrani uniku toho, co si pleti dala, vratane hydratacie.

poznamky:
- okrem bodu 1 toto mozes urobit aj rano.
- bod 2 sa tiez nemusi bezpodmienecne robit, ja si trva rumyvam len vodou