Úprava obočia
Ahojte. Chcela by som si dať nejako upraviť obočie. Viem, že existuje veľa technik, ale vôbec sa v tom nevyznám. Chcela by som niečo semi-permanentné a niečo, čo nebude vyzerať príliš umelo a výrazne. Pozerala som si techniky microblading, laminacia a púdrové obočie a asi sa prikláňam k tomu microbladingu?
Teraz si obočie upravujem sama, vytrham si ho a keď niekam idem, dokreslim ceruzkou. Používam minimum make-upu. Ale nedavno mi skoncila materská a chodím viac medzi ľudí, takže chcem vyzerať upravenejsie a krajšie. Poradíte mi prosím, čo by sa mi hodilo?

Neviem ci toto je fotka upraveneho ci neupraveneho obocia, ale za mna toto vobec nie je dobre vytrhane obocie.
Takze v prvom rade ho poriadne (pekne) vytrhat nech na kazdu stranu neprerasta. myslim ze by Ti v pohode stacilo pudrove. Chlpkov mas dost, ja osobne by som s takymto neriesila microblading 😉
microblading ti určite netreba. Ako písala @colsami - za mňa upraviť obočie pri kozmetičke do pekného tvaru a len si ho udržiavať. Ja si upravujem obočie sama, mám ho možno polovičné ako ty, ale keď sa pekne vyčeše, dokreslí a zafixuje gelom tak vyzerá veľmi dobre. Všetci mi ho chvália. Chce to len dostať to do ruky.
Ja som si dala Púdrové, a chodím iba raz ročne na refresh. Som spokojná, žiadne trhanie, dokresľovanie, nič. Poraď sa s dobrou kozmetičkou v okolí, možno by ozaj stačilo iba upraviť a udržiavať. Ja som tak husté obočie ale nemala 😉
Neviem ci toto je fotka upraveneho ci neupraveneho obocia, ale za mna toto vobec nie je dobre vytrhane obocie.
Takze v prvom rade ho poriadne (pekne) vytrhat nech na kazdu stranu neprerasta. myslim ze by Ti v pohode stacilo pudrove. Chlpkov mas dost, ja osobne by som s takymto neriesila microblading 😉
@colsami ďakujem. Áno, teraz som to trocha zanedbala a aj schválne, chcela som si ho nechať dorásť a potom ísť ku kozmeticke, nech mi ho pekne vytvaruje.