Montessori materské školy- očakávanie a realita

michaela3197
25. aug 2020

Milí rodičia,

som študentkou vysokej školy a aktuálne pracujem na diplomovej práci na tému: Motívy rodičov ovplyvňujúce výber Montessori materskej školy - očakávania, predstavy a skutočnosť.

Zaujímalo by ma aké máte skúsenosti s Montessori vzdelávaním. Aké boli vaše očakávania, keď ste sa rozhodli dať svoje dieťa do Montessori materskej školy a aká je skutočnosť po jej navštevovaní? Ste spokojní s výberom Montessori MŠ?

Bola by som veľmi rada, keby ste sa vyjadrili k pozitívam a negatívam, ktoré má predškolská Montessori výchova a vzdelávanie.

Ďakujem 🙂

luxus10
25. aug 2020

no som zvedava ,ci ti niekto napise...

michaela3197
autor
25. aug 2020

Bola by som rada za každý komentár. Či už očakávania alebo nejaké skúsenosti, ktoré máte s Montessori MŠ.

luxus10
25. aug 2020

@michaela3197 a ty si v ramci praxe pobudla v takej skolke, videla si, ako to tam realne chodi?a kto tam chodi? vies aj ty , co sa ti pacilo a co nie?

michaela3197
autor
25. aug 2020

@luxus10 Prax v montessori MŠ som nemala. Nemám vlastné skúsenosti, ale celkovo filozofia Montessori vzdelávania sa mi páči a preto som si vybrala práve takúto tému na diplomovú prácu. A preto by som bola rada za skúsenosti rodičov. Avšak nehľadám skúsenosti v konkrétnych MŠ (teda nejaké negatíva o konkrétnej MŠ)

lenuliatko84
25. aug 2020

Mpja tata bola montesori ucitelka v skolke v prahe.ked som bola u nich na návšteve chodila som s ňou. Za mna to bol velky sok. A nikdy by som neviedla dieta touto výchovou. Podla mna staci zdravy a slusny sedliacky rozum

luxus10
25. aug 2020

@lenuliatko84 a preco sok?

silviettaa
25. aug 2020