Ako prekonať depresiu a stresové situácie?
Ahojte. Potrebujem sa zdôveriť ale nemám komu pretože nemám veľa kamarátov. Možno mi niekto ponúkne pekné riešenie a možno mi poviete že sa to zlepší. Takže tento rok je pre mňa prelomový. Trpím depresiou a úzkostnou poruchou. Navyše v máji tohto roka zomrel môj otec na rakovinu. Už 2 roky prenášam 3 štátnice na práve. Diplomovku som spravila na A a obhajila na A. Lenže keď príde na štátnice tak neviem. Proste dostanem mentálny blok a doslova neviem začať hovoriť a myšlienky mi začnú lietať hocikde a neviem sa sústrediť, to ovplyvňuje kostrbatosť môjho prejavu.
Pritom ja sa poctivo pripravujem na každú skúšku, seminár, zápočet. Vôbec nie som lajdák. Dnes som využila svoj posledný pokus na občianske právo a nespravila som. FX a čelím vylúčeniu. Študujem právo na UPJŠ ale plánujem si podať prihlášku na UMB v BB ak to bude možné a pokúsim sa ešte viac.
Nechcem to vzdať. Na krku mám študentskú pôžičku a navyše môj otec si želal ešte pred smrťou aby som sa snažila. To samozrejme robím ale nie je to dosť. Jednoducho to nie je dosť.
Myslím že mám depresiu z učenia a navyše som v určitom štádiu smútku, kde proste nenávidím školu, pretože moja myseľ mi nahovára že som sa mala vykašľať posledný rok na školu a byť tam viac s mojím otcom predtým než zomrel.
Plánujem si nájsť novú prácu a dúfam že ma to vytiahne z depresie trocha.
Máte nejaké tipy čo robím zle s učením ? Ja si to nahlas čítam, aj si podčiarkujem aj si píšem tie otázky, a úprimne neviem kde je chyba. Nejaké tipy ? Môže za to moja depresia ?
Prosím poraďte. Ďakujem za pomoc.
Napíš mi správu