Ako vám prišli na mononukleózu?

marietuska
3. mar 2017

ahojte,zeny
mali ste mononukleozu ?ako vam na to prisli? odkial ste ju chytili?

obvodna doktorka mi dala konence robit testy nejaké na nu,ci co, nejaku serologiu, neviem,co to je,som laik, , ci som ju nahodou v minulosti neprekonala. nemysli si,ale ze ju mam aktivnu teraz....
teraz som sice chora, momentálne,ze ma pobolievaju uzliny, svaly, klby, mam horucku 37,5 (neustále-3. tyzden) a ona nevie,co so mnou, pred dvoma tyzdnami som mala zapal hrdla, nosohltana, nadchu, a 37,5 teplotu, celkovu slabost,liecla som sa domacky, som proti ATB, mala som afty v ustach, a tak, mudr skonstatovala,ze sa jedna o obcajny virus, ze to samo prejde,ked si dam brufen, nepreslo, odoslala ma na na orl,kde nezistiil lekár nic, ze zacervenane hrdlo, zobrala krv, (bez znamok zapalu!) vsetko ok v nej, na serologiu cakam,aj na vytery z krku, ale vraj nepredpoklada,ze je to bakteriálne, potom ma poslala na RTG (na snimky cakame do utorka), moemtnálne mi je velmi nanic,som slaba, malatna, potim sa, mam teplotu 37,4 (neklesa ani po paralene),vraj nemam s tym nic orbit, len vitaminy si davat a lezat, mam z toho nervy uz,co to je sakra lebo takto som na tom este nebola,ze by mi nechcla klesnut.
Asi rokov mavam vecne problémy, infekty, zapaly, moc. mechura, oka, zubov, hrdla, nosa, usi, anginy, a kadeco.....preto zhodnotila,ze asi nieco sa zanedbalo, a ze som mozno prekonala mononukleozu, vydesilo ma to, neviem,co s tym...a ani lekárka nevie,co s tym, cakame na vysledky,ale zaujímalo by ma, vsetko ohladom tej mononukleozy prekonanej...( v krvi sa mi nasla pritomnost prekonane EBV virusu,ale z toho alergologicka povedala,ze to neni nic vazne,ze to ma kazdy, ze to znaci iba o prekonanej nejakej infekcii,tak neviem, ze to je klasicky virus,)