Alergológia pre dospelých v Žiline

sigma510
28. júl 2014

Ahojte baby, vedeli by ste mi poradiť alergologickú ambulanciu v ZA, kde zoberú aj pacienta ktorý nie je zo Žiliny? Totižto ja tam študujem, no a skúsenosť taká, že som sa pýtala už u troch doktorov na Spanyolke a tam ma poslali preč s tým, že majú iba žilinčanov. Problém č. 2, v meste do ktorého spadám sú 2 alergologičky, z toho jedna ma už pre plný stav odmietla (i keď či ho má ozaj plný je diskutabilné), k druhej idem zajtra, tak uvidím, ale z časového hľadiska by mi viac vyhovovala ZA, nech nemusím potom zbytočne kvôli vyšetreniam cestovať domov.

zuzik16
30. júl 2014

@sigma510 ahoj tak ako si dopadla u tej alergologičky?
v žiline ti sice poradiť neviem, ale pokial by ti nevadilo isť kvoli tomu do mt, tak tu ti viem poradiť, mam aj kontakty na alergologov a istotne niektori beru aj z inych miest pacientov, v mt je to bežne že chodia napr z celeho kraja ku niektorym lekarom....

sigma510
autor
30. júl 2014

@zuzik16 Ahoj, no aj napriek plnému stavu ma nakoniec vzala, keď som jej vravela že v meste kde študujem ma zobrať nechcú a druhá alergologička v našom meste ma odbila že ma nevezme, tak povedala že v tom prípade ma vezmú teda oni, lebo som akútny stav. Uvidím čo so mnou budú robiť a ako budem spokojná, zatial mi naordinovala porobiť si kopu testov, vyšetrení a neviem čoho všetkého, tak uvidíme, idem tam začiatkom septembra. MT nepoznám, ale tak ak by to neskôr bolo nevyhnutné, tak zo Žiliny je to kúsok.

zuzik16
30. júl 2014

@sigma510 som rada že ťa vzala. ak by si potrebovala niekedy niečo vybaviť v martine, kludne sa ozvi vysvetlim ti, čo kde je a tak 😉

sigma510
autor
30. júl 2014

@zuzik16 Jasné, ďakujem, no dúfam že po tejto tour de doktors budem mať zasa nchvíľu pokoj 😅

ammellia
30. júl 2014

@sigma510 v takomto pripade sa obrat na svoju zdravotnu poistovnu.

zuzik16
30. júl 2014

@sigma510 nemas začo 🙂 hadam hej, ja to tiež nemam rada, taketo behačky po doktoroch 😀

sigma510
autor