icon

Máte z Union poisťovne vykázanú návštevu zubára?

avatar
miamia04
13. nov 2023

Ahojte, má niekto z vás Union poisťovňu a bol v októbri u zubára? Máte už vykázanú návštevu u zubára z októbra v aplikácii alebo v epobocke?
Ďakujem

avatar
klementinka58
13. nov 2023

Ja este nemam zo 14.sept

avatar
miamia04
autor
Autor odpoveď zmazal
avatar
mondolina
13. nov 2023

@miamia04
mne dnes prišli peniaze. bola som 30.10.

avatar
klementinka58
13. nov 2023

@miamia04 maju na to 6 mes tusim

avatar
miamia04
autor
13. nov 2023

@mondolina toto som potrebovala vedieť, žiadosť schválená, no výkon nevykázaný. Ďakujem

avatar
gucca
4. apr 2024

Môžem sa opýtať? Syn bol ošetrený v októbri, žiadosť predbežne schválená a stále mi neprišli peniaze… dnes som dostala odpoveď, že v tom období nebol vykázaný stomatologický výkon. Vám už peniaze prišli?

avatar
miamia04
autor
Autor odpoveď zmazal
avatar
simca06022011
5. apr 2024

Minulý rok aplikácia mne prestala výkony zobrazovať, keď som.googlila = bola.to bežná vec, teraz vo februári som ju odinštalovala a znovu stiahla a ukazuje všetko už správne.
S benefitom ale nemá nič to ci tebe sa to zobrazuje v apke. Mne normálne benefity preplacali.
Druhá vec je ak poisťovňa povie ze to nemá = tak naozaj treba riešiť zubára.

avatar
miamia04
autor
Autor odpoveď zmazal
avatar
gucca
5. apr 2024

Presne to sa aj nám stalo, podľa mňa to vyzerá na nejaký systémový problém… pretože so žiadnym výkonom pred aj po októbri problém nebol… dnes ráno mi sestrička potvrdila, že to majú riadne zaevidované v systéme a teda, že to odišlo do poisťovne a majú to preplatené… išlo o plombu. Nevšimla som si to skôr, lebo som si dávala preplácať 3 návštevy a každá bola v rovnakej sume, teda som si myslela, že čakám na tú poslednú a nie na prvú.