Odber na boreliózu - výsledky

simsalabim
21. sep 2020

Ak niekto rozumiete tymto vyskedkom, poradte mi, prosim. Pred nejakou dobou ma ustipla nejaka potvora, velmi mi to napuchlo, s bielym stredom a cervenym kruhom okolo. Liecene Doxyhexalom 3 tyzdne. Kozny na riadil kontrolny odber krvi u obvodnej. Dnes mi poslala vysledky. Mam sa s tym ponahlat na kozne? Priznam sa, ze ak to nie je urgentne, odlozim to na neskor, mam toho vela v praci. Obvodna cez telefon nekomunikuje 🤷‍♀️

panelacikova
21. sep 2020

Však je to negatívne... Teda aspoň podľa týchto laboratórnych Elisa vyšetrení...

simsalabim
autor
21. sep 2020

@panelacikova tiez sa mi zdalo, ze na borelie je to negativne, ale tie herpeticke virusy maju vpravo omnoho vyssie ciselne udaje ako referencne hodnoty a je aj vedla nich +. Preto sa pytam...

simsalabim
autor
21. sep 2020

@panelacikova tu to je lepsie vidiet

panelacikova
21. sep 2020

som len laik, ale podľa všetkého si nedávno prekonala tie vírus a máš na ne vytvorené protilátky. a borelioza vyzerá, že si nemala.

panelacikova
21. sep 2020

@simsalabim Ono totiž tie IgG ak sa nemýlim, tak sú prekonané hodnoty.. IgM sú akútne

simsalabim
autor
21. sep 2020

@panelacikova ano, viem, ze IgM je akutna infekcia a IgG prekonana...CMV je cytomegalovirus a a VZV netusim aky herpeticky virus. Len chcem vediet, ci to mam riesit alebo to pocka, kym budem mat cas ist na kozne. A boreliozu ak som aj mala, asi dokonale znicil ten doxyhexal.

panelacikova
21. sep 2020

@simsalabim ja som mala tiež vysoké čísla na tie vírusy kedysi a nikto nič neriešil, takže snáď to nebude akútne... akože nemyslím si, že ak to treba riešiť, že ťa deň-dva zabije. tak skús zajtra znovu volať

marcelamlyn
22. sep 2020

Ahojte chcem sa spýtať už rok mám boleriozu no výsledky sú stále Img4.6 Igg 0.36 a moje telo je veľmi unavene.Dakujem

panelacikova
22. sep 2020