icon

Sú zirkónové korunky v odtieni B2 príliš žlté?

monika77kol
21. mar 2025

Ahojte dávam si robiť zirkonove korunky mostík, ale neviem ci som sa dobre rozhodla pre farbu odtien B2 ,nebudú moc žlté?
Chcela som prirodzene.
Ďakujem

lukbe
21. mar 2025

Ako ti na toto odpovieme? Veď treba vidieť ostatné zuby a podľa nich prisposobit farbu.

babushkaem
21. mar 2025

ja mam bielene zuby a odtien A2, ale to som bola priamo u technika, kde mi merali nejakym pristrojom farbu zubov

nika23t
21. mar 2025

Ja by som si dala skôr B1 ako B2, keď už.

szuszana
21. mar 2025

Ja mám tiež A2 a vyzerá to super, nie moc bielo, tak B2 , no neviem.

lesiiaoldi
21. mar 2025

@monika77kol podľa mňa sú. Mňa nahovárajú na B2 lebo som si dávala robiť 4 predné zuby. Sú o čosi belšie ako moje zuby ale vôbec to nie je vidieť. Keď sa ismejem aj tak vidno hlavne tie predné zuby a pôsobia belšie 😅 Dala som si B1

lesiiaoldi
21. mar 2025

@lesiiaoldi oprava: nahovarali.. nie nahovaraju

lesiiaoldi
21. mar 2025

Určite keď si dávaš mostík zvoľ B1. Ja som si dávala len tie 4 predné a vôbec to nevadilo, že ostatné sú o kúsok viac žlté lebo mám "výhodu", že mám moje zuby malinké a tie ostatné pri úsmeve nie sú skoro vidieť 😅

kacena4
22. mar 2025

farbu zubov si nevolis ako ty chces, dorabaju sa podla farby ostatnych zubov vies si predstavit v ustat 1)3 krasne vybielenych zirkonovych + 2/3 svojich prirodzenych (zltkastych)????

lesiiaoldi
22. mar 2025

@kacena4 ja to tak mám a vôbec to nie je vidieť. Očné zuby má každý aj tak o čosi viac žlté ako ostatné. Mne to chceli robiť podľa očných pričom je to hlúposť lebo tie má človek najviac žlté. A ostatné mám belšie. Takže by som mala predné zuby žltkaste B2 pritom moje zuby sú vo farbe medzi B1 a B2.. Nemôžeš sa riadiť len nejakými pravidlami, ale pozerať ako to vyzerá v praxi. Ale asi nemáš skúsenosť s korunkami

lesiiaoldi
22. mar 2025