Systém na bielenie zubov white look - skúsenosti

maruska_22
21. apr 2015

Ahojte baby, mate niektora skusenosti s tymto vyrobkom, ktory sa da zakupit v dm-ke? Pocula som nan vela dobrych recenzii, a tak som si povedala ze vyskusam. Pouzivam to uz asi 10.den, ale stale nevidim ziaden rozdiel ☹ videla som vela realnych fotografii pred a po a rozdiel bol naozaj dost velky, tak som dost sklamana a rozmyslam, co mozem robit zle? Robim vsetko podla toho navodu, tak naozaj neviem.. ake mate skusenosti vy? 🙂

ivanatim
21. apr 2015

@maruska_22 Kde si videla vela dobrych recenzií? :D Ja nikde ziadne nevidim... To, ze si sam predajca da na stranku pozitivne recenzie, to este neznamena, ze to su realne skusenosti ludi. Aj tie fotky, ved to sa da vsetko vybavit ci urobit vo photoshope uplne bez problemov za 5 minut. Jednoducho nie je mozne, aby takyto lacny produkt BEZ PEROXIDU dokazal zuby vybielit. Je to (bohuzial) jednoducho nemozne. Produkt bez peroxidu NEMA AKO zoxidovat farbiva pod sklovinou v zubovine, kedze neobsahuje peroxid a teda nema tam ako preniknut... Mala si radsej hladat nejake overene produkty na internete, ktore maju naozajstne realne dobre recenzie (recenzie overenych SKUTOCNYCH zakaznikov na heureka.sk), napriklad pasiky Crest su istota. Tam by sa ti taketo nieco urcite nestalo, tie maju stovky pozitivnych recenzii na heureke od skutonych zakaznikov a nie vyretusovane fotky na strankach predajcov.

Od toho white look systemu urcite biele zuby necakaj. Nie je to jednoducho mozne, je mi luto, ale je to tak. Nema zlozenie na to, aby vedel zuby nejako vybielit.

zienkadomacaa
28. máj 2015

@maruska_22 Ahoj. Ja som skusala white look a mozem ti povedat ze mam vyborne vysledky. Aj moje okolie hned videlo rozdiel. posielam ti aj foto mojich zubov teraz po bieleni (je trochu nekvalitna, lebo som to fotila mobilom, ale myslim si, ze vysledok je viditelny). Skus mozno predlzit bieliacu proceduru a pocas bielenia sa vyhybaj farebnym napojom a jedlam.