Nosím bábätko dobre?
Ahojte, nosím ho dobre, či nízko? 8t,6kg. Ďakujem
A bolí ma chrbát. To má?

Keď vidím v tomto bábätká je mi ich strašne ľúto
Podľa teba je tá poloha prirodzená? Podľa mňa sa nemôže ani poriadne nadýchnuť.
@poslednepogo ja som maleho tiez dlho a vela nosila teraz mam problem s chrbticou. Neprehabaj to s nosenim, ale myslim ze malému je v pohode. Ak by mu bolo zle nebol by taky spokojny 😉
Skús napísať priamo do nosičskej skupiny, určite dobre poradia...
Podľa mňa by si mala trochu dotiahnuť bedrový pás, aby ten čierny pás išiel kolmo telo a cca cez pupok. Keď ho dotiahneš mohlo by to byť fajn, ale som len veľký laik 😊 tiež sa mi zdá látka dosť široko medzi nohami, skúsila by som si ešte viac stiahnuť pod ritkou.
Chrbát by ťa nemal bolieť stále, ak s ním nemáš problémy. Mňa trochu pobolieval, ale telo si zvyklo a k tomu ja mávam problémy s chrbtom bežne.
Pridaj sa do skupiny "nosíme naše deti" 🙂
Pani si pýta radu, nie kritiku nosenia🤦♀️. Ak neporadite, tak🤫 🤭
@poslednepogo skúste na fb nosiace skupiny, tu asi neuspejete 🤷♀️🙃.
Ja osobne by som dala bedrový pas vyššie aby malo hlavičku skoro na úrovni vašich úst, aby sa vam dobre davala 💋. A trosku by som nejak spravila nôžky, mali by byť viac do M, kolienka vyššie a nižšie zadoček.
Tiez by som dala vyššie bedrovy, celkovo ho máš nízko a skus stiahnuť medzi nozkami,
Podľa mňa ho troska povytiahni vyššie, ale bábo je podľa môjho názoru v správnej polohe..
a komenty ako "chudatko" si nevsimaj.. nosila som tri deti a čuduj sa svete ani jedno sa neudusilo 🤔 toto fakt nepochopím prečo má potrebu komentovať niekto tuto tému, kto očividne noseniu na chuť neprišiel..
@mmoni89
@nykkushka neviem dievčatá, mne to príde, že je bábätko v tých nosičoch tak neprirodzene a že nemá dostatočný prísun kyslíka atď atď... Ale ospravedlňujem sa za príspevok
Súhlasím, ak neporadim, mala by som sa zdržať komentára.