Ako riešiť problémy s nevrátením peňazí za online objednávku Zara?
ahojte,
ako riešiť nevrátenie peňazí za online objednávku? Sú to tri týždne.Bola som na predajni,kde mi drzá manažérka oznámila,že oni s tým nič nemajú,že mám volať na zákaznícku linku,kde som volala,tam musíte najprv napísať a zadať voľný dátum u nich, volajú cez neidentifikované číslo,aby sa im náhodou nemohlo volať späť, povedala, že platba asi nebola korektne vrátená,že to preveria, zas žiadna odpoveď tri dni ,ani peniaze na účte, zas som skúšala zadať hovor,už ma to ani nepustilo vybrať deň,ako keby celý mesiac nemajú voľný termín na telefonovanie?? Alebo keď otravujete viackrát už Vám nedajú termín?
S takou drzosťou a správaním sa k zákazníkovi som sa ešte nestretla u žiadnej firmy.
Nemáte niekto skúsenosť?
ďakujem
nie je kam,nie jam žiadny link
Na ich stránke je možnosť četovať, skús im tam napísať, že ak sa ti neozvú ohľadom vrátenia peňazí do dvoch dní, tak dávaš podnet na SOI.
100x som pozrela bankový účet,nie je tam,oni aj pripustili,že platba od nich neprebehla korektne
ale to proste neriešia
kde je tam čet?žiadny som nenašla
už som našla čet,napísala som,dakujem veľmi pekne za nápad

@bra34 skus napisat email