icon

Ako riešiť problémy s nevrátením peňazí za online objednávku Zara?

avatar
bra34
17. okt 2025

ahojte,

ako riešiť nevrátenie peňazí za online objednávku? Sú to tri týždne.Bola som na predajni,kde mi drzá manažérka oznámila,že oni s tým nič nemajú,že mám volať na zákaznícku linku,kde som volala,tam musíte najprv napísať a zadať voľný dátum u nich, volajú cez neidentifikované číslo,aby sa im náhodou nemohlo volať späť, povedala, že platba asi nebola korektne vrátená,že to preveria, zas žiadna odpoveď tri dni ,ani peniaze na účte, zas som skúšala zadať hovor,už ma to ani nepustilo vybrať deň,ako keby celý mesiac nemajú voľný termín na telefonovanie?? Alebo keď otravujete viackrát už Vám nedajú termín?
S takou drzosťou a správaním sa k zákazníkovi som sa ešte nestretla u žiadnej firmy.

Nemáte niekto skúsenosť?
ďakujem

anonym_549b3b
17. okt 2025

@bra34 skus napisat email

avatar
bra34
autor
17. okt 2025

nie je kam,nie jam žiadny link

avatar
sili82
17. okt 2025

Na ich stránke je možnosť četovať, skús im tam napísať, že ak sa ti neozvú ohľadom vrátenia peňazí do dvoch dní, tak dávaš podnet na SOI.

avatar
kitycat
17. okt 2025

@bra34 a pozrela si si poriadne ucet? Obcas sa stane, ze sa platba pripise spat k datumu kedy si platila. Nejaka Zara sa nema preco obohacovat na tvojom ucte, bude to nedorozumenie vi ludska chyba

avatar
bra34
autor
17. okt 2025

100x som pozrela bankový účet,nie je tam,oni aj pripustili,že platba od nich neprebehla korektne

avatar
bra34
autor
17. okt 2025

ale to proste neriešia

avatar
bra34
autor
17. okt 2025

kde je tam čet?žiadny som nenašla

avatar
bra34
autor
17. okt 2025

už som našla čet,napísala som,dakujem veľmi pekne za nápad