Ako si overím dôveryhodnosť eshopu absulo.sk?
Ahojte, ako zistim, ci je eshop absulo.sk doveryhodny? Objednala som lampu za 200e z ineho eshopu a oni ju maju za 130e. Wrrr. Tu za 200e viem vratit, len ci pride ta lampa za 130e v poriadku a ci vobec pride😅😁
ŠOI má vraj na svojej stránke zoznam nedôveryhodných e-shopov.
@anonym_autor
Pozeraj kontaktnu adresu, obchodny register, recenzie.
Ja citam aj obchodne podmienky, kam sa obratit v pripade sporov, ake maju podmienky vratenia, reklamacie tovaru, ako nakladaju s osobnymi datami.
Podvodnikom sa to nechce do detailu rozpisovat, nemaju tam ziadne udaje o firme, pripadne podozrive. Ak je adresa uvedena v byte na 50 poschodi v honkongu, tiez tam nenakupujem.
Potrebujem minimalne telefonne cislo, email adresu z vlastneho servera (nie hotmal, gmail a pod), idealne aj zodpovednu osobu. Kontakt aj iny ako formular na ich webe. Platbu online, ak je tak paypal (ma dobru ochranu kupujucich), alebo ak spominaju ako maju zabezpecenu platobnu branu.
Z ochodnych podmienok, ak su tam blbosti, byvaju zle prelozene, alebo nedavaju zmysel, alebo sa nehodia na ponukany tovar. Nakladanie s datami, bud ich predavaju dalej, alebo nemas moznost poziadat o ich vymaz, alebo nesuhlasit s dalsim spracovanim.
@anonym_autor mne sa nepáči ten eshop. Nevidím adresu nikde. Ani postup vrátenia tovaru. Ja by som neobjednávala.
Stacilo par sekund a je jasne, ze podvod..
Je to poľský obchod tu máš recenzie https://obchody.heureka.sk/absulo-sk/recenze/
@anonym_autor Podvod to nie je. Ide o skutočný internetový obchod. ALE!
JE tu veľa negatívnych znakov, ktoré ho robia nedôveryhodným:
1. na stránke chýbajú mnohé informácie - napr. kde je sídlo, kontaktné údaje. Uvedený je len telefón, v každej krajine národný.
2. veľmi sa samovychvaľuje - milóny návštev, milióny predaných tovarov a pod.
3. má veľa zlých recenzií, napr. :
https://www.zbozi.cz/obchod/189843/
https://obchody.heureka.sk/absulo-sk/recenze/ne...
tu im dali veľmi nízke hodnotenie:
https://www.scam-detector.com/validator/absulo-...
4. podozrivo nízke ceny - sama si napísala, že je cena nižšia, ako si kúpila, čo samo o sebe nemusí byť negatívne ani podvodné. Ale už to rozsvecuje kontrolky a nastoľuje otázku, či je to naozaj reálne.
Tento obchod funguje asi ako sprostredkovateľ - teda nemá vlastné sklady. Po objednávke objednáva o medzi-dodávateľa a zadá príkaz na odoslanie spotrebiteľovi. Takže žiadne sklady, žiadne presuny tovarov. Len sprostredkuje predaj. Z toho potom pramenia tie negatívne hodnotenia, najmä na neskoré dodávky, poškodené počas cesty a podobne.
Záver - ak ti ti neponáhľa, že by ti nevadilo, že doručia až o tri - štyri týždne, tak si to môžeš objednať. Je vysoká šanca, že ti to doručia, ale nejaký čas to môže potrvať. To, že je to poľský obchod, tak tá nižšia cena bude asi reálna.
Zákaznícky servis bude ale asi chabý, pri telefonáte budeš najskôr asi presmerovaná na nejaký chatbot, či automat. NA živý zákaznícky servis sa asi nedovoláš tak ľahko.
V podstate ide o expanziu poľského internetového obchodu lazienkaplus.pl:
https://forumbiznesu.pl/lifestyle/lazienkaplus-...
Takže
Ja čo nemá kontaktnú adresu, ale len info telefón, nekupujem. Eshop nepoznám, na heureke sú nejaké recenzie.
@gribka1 moja reč, ak nie je kontaktná adresa a sídlo firmy tak nekupuj
Dakujem Vam👌
@anonym_autor Podvod to nie je. Ide o skutočný internetový obchod. ALE!
JE tu veľa negatívnych znakov, ktoré ho robia nedôveryhodným:
1. na stránke chýbajú mnohé informácie - napr. kde je sídlo, kontaktné údaje. Uvedený je len telefón, v každej krajine národný.
2. veľmi sa samovychvaľuje - milóny návštev, milióny predaných tovarov a pod.
3. má veľa zlých recenzií, napr. :
https://www.zbozi.cz/obchod/189843/
https://obchody.heureka.sk/absulo-sk/recenze/ne...
tu im dali veľmi nízke hodnotenie:
https://www.scam-detector.com/validator/absulo-...
4. podozrivo nízke ceny - sama si napísala, že je cena nižšia, ako si kúpila, čo samo o sebe nemusí byť negatívne ani podvodné. Ale už to rozsvecuje kontrolky a nastoľuje otázku, či je to naozaj reálne.
Tento obchod funguje asi ako sprostredkovateľ - teda nemá vlastné sklady. Po objednávke objednáva o medzi-dodávateľa a zadá príkaz na odoslanie spotrebiteľovi. Takže žiadne sklady, žiadne presuny tovarov. Len sprostredkuje predaj. Z toho potom pramenia tie negatívne hodnotenia, najmä na neskoré dodávky, poškodené počas cesty a podobne.
Záver - ak ti ti neponáhľa, že by ti nevadilo, že doručia až o tri - štyri týždne, tak si to môžeš objednať. Je vysoká šanca, že ti to doručia, ale nejaký čas to môže potrvať. To, že je to poľský obchod, tak tá nižšia cena bude asi reálna.
Zákaznícky servis bude ale asi chabý, pri telefonáte budeš najskôr asi presmerovaná na nejaký chatbot, či automat. NA živý zákaznícky servis sa asi nedovoláš tak ľahko.
V podstate ide o expanziu poľského internetového obchodu lazienkaplus.pl:
https://forumbiznesu.pl/lifestyle/lazienkaplus-...
Takže
@anonym_autor Dobrý den, pracují pro tento e-shop na CZ a SK trh. Existujeme a podníkáme legálně 😉
@gribka1 Sídlo máme skutečně v Polsku. Na Slovensku máme jen adresu pro vrácení/reklamace - v Žilině
@veselo_neveselo Máme vše v obchodních podmínkách, jsme seriózní e-shop 😉
@koniarova Postup pro vrácení najdete zde: https://absulo.sk/pravidla-vratenia-tovaru-a-re...
@chrobak7
1. Na stránce najdete všechny potřebné informace, akorát je tohoto hodně na čtění a ne všichni mají na to čas.
2. Obchod funguje už nějakých 15 let v Polsku, takže těch objednávek realizoval opravdu mnoho.
3. Jak to u recenzí bývá, poměr neodpovídá jelikož ti s negativními zkušenotmi je píší častěji. Lídé si neuvědomují, že zboží putuje přes hranice a některé záležitosti nejdou udělat ze dne na den.
4 Ceny máme často nížší kvůli velkému obratu (jsme největší e-shop s tímto zbožím v Polsku) a tím i výhodným smlouvám s výrobci/dodavateli.
Nejsme zprostředkovatel, máme přímo vlastní sklad na adrese: ul. Drukarska 42
62-023 Koninko. Pokud si ale zákazník objedná nedostupné skladem zboží, čekáme až nám ho dodavetel přiveze. O čekací lhůtě zákazníky vždy informujeme a může ho kdykoliv stornovat.
Zákaznický servis funguje dobře a našel si i tu stránku, aby věci uvedl na pravou míru 🙂 Žádne chatboty u telefonátu nevyuživáme, jen automatický text na začátku mj. o nahrávání a pak to hned přepojuje na mě.
Doufám, že tímto jsem většinu vašich pochybností vyjasnil.
Ahojte, mne prišiel tovar do 3 dni. Ale zato poskriabany drez kde prikladám foto. Idem riešiť ale či niečo vyriesim po tom všetkom čo som čítala tak už veľmi pochybujem
@katuska258b Napište mi prosím číslo Vaší objednávky, podívám se na to.



Ja čo nemá kontaktnú adresu, ale len info telefón, nekupujem. Eshop nepoznám, na heureke sú nejaké recenzie.