Nevrátenie peňazí z Lidl e-shopu
4. nov 2025
Dobrý deň,
z lidl shopu som si objednala viacero kúskov. Pričom nejake kúsky som vrátila a následne mi bol vystavený dobropis.
Dnes je tomu 30 dní a peniaze mi stále nevrátili. V emailovej komunikácii mi stále píšu, že sa ospravedlňuju a situáciu riešia. Ale nemám ten pocit.
Mate niekto podobnú skúsenosť? Viete poradiť prosím ako to riešiť?
Ďakujem.
@anonym_autor ak si platila na dobierku, tak ti pošlú poštovú poukážku, píšu to v podmienkach vrátenia tovaru :/
autor
•
4. nov 2025Platené to bolo kartou, čiže vrátiť by mali na kartu. Nekontaktovali ma, že by nemali údaje kam peniaze vrátiť, skôr nemajú záujem peniaze vrátiť.

Zadavala si pri vrateni cislo uctu? Lebo napriklad mne sa stalo, ze som aj zadavala, ale aj tak poslali sek. Mala som ho v schranke 🫣.