icon

Reklamácia obuvi v Deichmann

avatar
nelliennn
4. nov 2025

Ahojte. Pred pár dňami som si kupovala v predajni Deichmann nové čižmy. Veľkosť mi akurát sedela, nebol žiaden problém. No po dvoch dňoch nosenia zadná strana topánky mi poriadne začala rezať nad pätou aj na jednej aj na druhej nohe. Chôdza je veľmi bolestivá.. Topánky nie sú viditeľné poškodené, jediné čo tak moje nohy z pľuzgiermi :D Čo som sa dočítala, tak sa aj bojím či niečo také uznajú, keďže topánky nie sú poškodené.. máte prosím niekto skúsenosti, ak ste mali rovnaký/podobný problém? Ďakujem za odpovede 😁

anonym_cf103e
4. nov 2025

@nelliennn ak boli nosene, smola. Vratit/vymenit mozes len nenosene, uplne nove.

avatar
chrobak7
4. nov 2025

@nelliennn Každú novú obuv treba "zabehať", aby sa prispôsobila tvaru chodidla. Po vytvorení pľuzgierov ich treba na pár dní odložiť, aby sa pľuzgiere zahojili a potom si ich znovu obuť. Noha (koža) sa v tých miestach prispôsobí, stvrdne.

Vrátiť ich už nemôžeš, lebo boli nosené. To bude vidno.

avatar
gastanka32
4. nov 2025

To ti naspat nezoberu. Jedine, ze by si to dala na reklamaciu, ale neviem, co by si reklamovala, ked im nic nie je. Treba ich jedine rozchodit 🤷🏻‍♀️

avatar
ola101
4. nov 2025

Jedine ak by sa poskodili, rozparali, alebo inak znehodnotili. Vtedy s reklamaciou nie je problem. Zial otlacene nohy nie su dovod na reklamovanie.

anonym_be70a9
4. nov 2025

@nelliennn No veru nevezmú ti ich.
Tiež mám také čižmy čo ma do krvi došúchali a pri skúšaní dobré. Aj na krátke vzdialenosti a ma dlhšie hrôza..a ďalšie nové šĺapky. V obchode mi sadli a keď som ich zobrala von išli mi nohy odpadnúť po pár metroch. Tiež nemám komu ani dať, nevezmú ich späť..tak zatiaľ mi to zavadzia doma.

avatar
jaskolka
4. nov 2025

@nelliennn vrátiť sa nedajú, keďze už boli nosené a čo chces reklamovať? To,že ti otlačili nohy,nie je dôvod reklamácie,ako ti to vlastne napadlo?

avatar
tete2010
6. nov 2025

Aj mne sa to uz stalo......bolii proste tvrdé na päte a nedalo sa v nich chodiť. Toto presne uveď ako dôvod reklamácie. . Mne okamžite vrátili peniaze. Nebol to síce Deichman ale minimálne vyskúšas.

avatar
matab19
Autor odpoveď zmazal
avatar
dismonika
6. nov 2025

My sme v lete úplne v pohode vymenili dcérine botasky. Komplet sa jej odlepila podrážka na oboch. Mala ich týždeň. No neviem, či ti topánky vymenia z toho dôvodu, že ťa otlačili.

avatar
matab19
6. nov 2025

@nelliennn Dočkať sa v Deichmanne reklamácie je ako čakanie na zázrak...pre nich je jediné správne použitie kúpiť a vyložiť do vitríny. Nevyreklamovala som športové tenisky,pretože boli používané nesprávnym spôsobom.Dokonca ani neboli používané na šport.Nepomohlo žiadne vysvetľovanie a na súdy nemám.

avatar
vanilla17
9. nov 2025
@gastanka32

To ti naspat nezoberu. Jedine, ze by si to dala na reklamaciu, ale neviem, co by si reklamovala, ked im nic nie je. Treba ich jedine rozchodit 🤷🏻‍♀️

@gastanka32 Deichmann je oveľa horší ako číňak. Nedá sa to rozchodiť. Mala som aj čižmy a kúpila som si šľapky, ktoré vyzerali ako zdravotné. Keď som si ich skúšala boli dobré, sedeli mi. Veď chvíľka na nohe to je nič. Ale keď somv nich začala chodiť v práci, myslela som, že sa zbláznim od bolesti. Nohy červené, prsty porezané. Skúšala som rukou, čo tam ma môže hrýzť. No všetko bolo hladké. Nechápala som. Rozchodila som ich po roku a to už boli pomaly dotrhané. Takže Deichmann, čo sa týka obuvi, tak o ničom.

avatar
gastanka32
13. nov 2025

@vanilla17 No neviem, ja nemam taketo zle skusenosti. Ono zalezi, co si kupis, to mas tak v hocijakom obchode. Ale akoze chapem, ze po tychto skusenostiach tam uz asi tvoje kroky nepovedu.

avatar
xmichaellaa
20. nov 2025
@gastanka32

To ti naspat nezoberu. Jedine, ze by si to dala na reklamaciu, ale neviem, co by si reklamovala, ked im nic nie je. Treba ich jedine rozchodit 🤷🏻‍♀️

@gastanka32 Reklamáciu môžu úplne bez problémov uznať aj vtedy, keď je chybná iba jedna topánka.
Je to bežné – topánky sa síce predávajú ako pár, ale každá z nich sa vyrába samostatne, a chyba môže vzniknúť len na jednej. Čo sa mne osobne aj stalo z topánkou od nich po hodine nosenia....
Určite treba reklamovať a obhajovať sa týmto:
1. Výrobná vada
– materiál na jednej topánke mohol byť zle natiahnutý alebo zle nalepený
– môže ísť o defektnú vrstvu lakovania alebo slabé lepidlo
– pri ohybe sa materiál zlomil, pretože bol príliš tvrdý alebo nekvalitný
2. Nesprávne tvarovaná (alebo tvrdšia) výstuž v jednej topánke
Ak bola výstuž na priehlavku alebo bokoch zle vyrobená, topánka sa pri chôdzi láme v nesprávnom mieste → vznikne takýto „záhyb” a zároveň to tlačí na chodidlo → vznikne otlak.

3. Rozdielna tuhosť medzi ľavou a pravou topánkou
Stáva sa to pri lacnejších aj drahých modeloch – jeden kus je tuháš, druhý mäkší.
Tá tvrdšia sa správa neprirodzene → bolí z nej noha.

1. Reklamovať – máš na to dôvod
– Toto je typický prejav výrobnej vady.
– Fotka to jasne dokumentuje – nerovnomerné prehnutie a odlíšenie materiálu.

2. Nenos to, kým sa to nevyrieši
Každým ďalším nosením sa bude materiál ďalej lámať a noha bude bolieť viac.

3. Prípadne sa dá v predajni cvične ohnúť aj druhá topánka
A oni uvidia, že problém je iba na jednej – čo posilní uznanie reklamácie.