Nova VUB appka a IB
Ahojte,
to len mna tak strasne vytaca ten novy IB vo VUB?
Mobil mam na telefonovanie, prioritne pouzivam notebook, takze aj uhrady a vsetko ohladom financii riesim cez IB. Tento novy sposob prihlasovania a zadania nejakej platby je pre mna takto totalne chaoticke a zbytocne zdlhave 😵
K zadaniu jednej platby potrebujem mobil aj 3 razy a namiesto 15 sec., kt. som potrebovala predtym, mi to teraz trva aj vyse minuty. Export obratov totalne onicom, neda sa s tym pracovat. Dufam, ze to nejako upravia, lebo takto to je hroza 🙄
Je to otrasné. Po novom roku od nich odchádzam. Toto bola posledná kvapka.
Tiež fungujem cez notebook, mobil potrebujem len raz pri zadaní čísel pri potvrdení prevodu. Prevod trvá rovnako dlho ako predtým.
Jediné čo mi vadí, ja dlhé načítavanie na začiatku. Nový IB sa mi zdá prehladnejší, napr. pohyby na účte mám hneď - netreba nič rozlkiknúť ako v starom
Apku nemám, tú posúdiť neviem. Má ju dcéra a tá sa nesťažuje
Je to o zvyku 😬 ale tiez skor ci neskor odidem od nich 😅
Tiež fungujem cez notebook, mobil potrebujem len raz pri zadaní čísel pri potvrdení prevodu. Prevod trvá rovnako dlho ako predtým.
Jediné čo mi vadí, ja dlhé načítavanie na začiatku. Nový IB sa mi zdá prehladnejší, napr. pohyby na účte mám hneď - netreba nič rozlkiknúť ako v starom
Apku nemám, tú posúdiť neviem. Má ju dcéra a tá sa nesťažuje
@patka06 tak robim nieco nespravne?
1.Musim pytat od mobilu digitalny kod
2. musim nascanovat QRkod - takze najprv prihlasit sa do MB, aby nascanovalo
3. musim uhradu schvalit znovu prihlasovacim kodom do MB
... a zabudla som uplne prvy krok :
najst niekde ten mobil v dome/ v taske ... , aby som vobec mohla zacat nieco v tom IB robit 😂
@patka06 tak robim nieco nespravne?
1.Musim pytat od mobilu digitalny kod
2. musim nascanovat QRkod - takze najprv prihlasit sa do MB, aby nascanovalo
3. musim uhradu schvalit znovu prihlasovacim kodom do MB
@anonym_autor Ja nepoužívam QRkod, ani mi nikde takú možnosť nedalo.
Prihlásim sa novým menom, zadám svoje heslo. Klik na platbu - dám buď z partnerov alebo napíšem. resp. nakopírujem údaje, potvrdím. Po novom sa nežiada SMS kod, ale príde hneď. Zadám a hotovo.
Mobil som potrebovala mať pri sebe aj predtým, len nepýtalo SMS notifikáciu pri každom prevode. Vopred sa nedalo odhadnúť, či bude pýtať alebo nie.
Meno majiteľa účtu - prijímateľa peňazí nemusím vedieť, napíšem čokoľvek a potvrdím. Je to len na ochranu majiteľa účtu, ale ak viem komu čo posielam, je úplne jedno, čo sa tam píše,
Neda sa tam nascenovat ani cely ib,iba qrkod.V tej starej sa to pekne dalo,nemusela som cely ib ucet opisovat.
@anonym_autor Ja nepoužívam QRkod, ani mi nikde takú možnosť nedalo.
Prihlásim sa novým menom, zadám svoje heslo. Klik na platbu - dám buď z partnerov alebo napíšem. resp. nakopírujem údaje, potvrdím. Po novom sa nežiada SMS kod, ale príde hneď. Zadám a hotovo.
Mobil som potrebovala mať pri sebe aj predtým, len nepýtalo SMS notifikáciu pri každom prevode. Vopred sa nedalo odhadnúť, či bude pýtať alebo nie.
Meno majiteľa účtu - prijímateľa peňazí nemusím vedieť, napíšem čokoľvek a potvrdím. Je to len na ochranu majiteľa účtu, ale ak viem komu čo posielam, je úplne jedno, čo sa tam píše,
@patka06 bavime sa o tej istej banke a IB? :D
Mne tam dava po zadani noveho prihlasovacieho mena po tej ich zmene len moznost pytat digitalny kod, ja ziadne erarne heslo nemam, ktore by som opakovane mohla pouzit.
A ja som vedela poslat platbu len cez QR kod a tym dvojitym zadanim hesla do MB
Neda sa tam nascenovat ani cely ib,iba qrkod.V tej starej sa to pekne dalo,nemusela som cely ib ucet opisovat.
@anonym_30dacc aj ja som sa musela hrat so svetlom a nastavovanim telefonu, aby mi to nacitalo ten QR kod
a stava sa mi aj to casto, ze ta appka sa ani nenacita, mam ciernu obrazovku
@patka06 bavime sa o tej istej banke a IB? :D
Mne tam dava po zadani noveho prihlasovacieho mena po tej ich zmene len moznost pytat digitalny kod, ja ziadne erarne heslo nemam, ktore by som opakovane mohla pouzit.
A ja som vedela poslat platbu len cez QR kod a tym dvojitym zadanim hesla do MB
@anonym_autor Predpokladám, že sa bavíme o rovnakej banke aj IB. Ja popisujem môj nový IB od VUB
Rozdiel asi robí to, že ja vôbec nemám ich apku
@anonym_autor Predpokladám, že sa bavíme o rovnakej banke aj IB. Ja popisujem môj nový IB od VUB
Rozdiel asi robí to, že ja vôbec nemám ich apku
@patka06 a funguje ti IB? Mne volala este koncom leta ci zaciatkom jesene osobna bankarka z VUB, ze si mam stiahnut novu appku, lebo ju budem potrebovat k vygenerovaniu noveho prihlasovacieho mena do IB, lebo stary IB vypinaju a potom sa do noveho uz neprihlasim. Ja som tiez MB nevyuzivala predtym, ale tvrdili, ze ju musim mat. Tak som ju nainstalovala a potom mi do toho 4.12. chodilo casto upozornenie, ze sa mam prihlasit do noveho IB, s novym prihlasovacim kodom, inak sa uz do neho nedostanem.
A tebe to funguje bez appky a este po starom???? 😨
@patka06 a funguje ti IB? Mne volala este koncom leta ci zaciatkom jesene osobna bankarka z VUB, ze si mam stiahnut novu appku, lebo ju budem potrebovat k vygenerovaniu noveho prihlasovacieho mena do IB, lebo stary IB vypinaju a potom sa do noveho uz neprihlasim. Ja som tiez MB nevyuzivala predtym, ale tvrdili, ze ju musim mat. Tak som ju nainstalovala a potom mi do toho 4.12. chodilo casto upozornenie, ze sa mam prihlasit do noveho IB, s novym prihlasovacim kodom, inak sa uz do neho nedostanem.
A tebe to funguje bez appky a este po starom???? 😨
@anonym_autor Funguje bez aplikácie, nový IB som si aktivovala bez nej, trvalo to do 5 minúť, na potvrdenie prišiel číselný kód na mobil a mala som nové prihlasovacie údaje aj heslo, ktoré som povinne menila za svoje pri prvom prihlásení.
Starý IB mi nefunguje od 04.12.
@anonym_autor môj muž nadáva že je strašne pomalá a všetko dlho načítava
no musim tam asi zavolat alebo zastavit na pobocke, nech mi to vysvetlia potom 🙈
citam aj ten ich nejaky manual, ktory som nasla na nete, tam v tom sa uvadza, ze kde je moznost zmeny hesla, ale ja tam take ani nemam
no musim tam asi zavolat alebo zastavit na pobocke, nech mi to vysvetlia potom 🙈
citam aj ten ich nejaky manual, ktory som nasla na nete, tam v tom sa uvadza, ze kde je moznost zmeny hesla, ale ja tam take ani nemam
@anonym_autor Do nastavení sa dostaneš po prihlásení, nájdeš ich v hornej lište vpravo, vedľa odhlásenia z IB
... a zabudla som uplne prvy krok :
najst niekde ten mobil v dome/ v taske ... , aby som vobec mohla zacat nieco v tom IB robit 😂
@anonym_autor
Neni si to ta ked jej volalo radio express nezdvihla a oni sa jej potom pytali preco ? No nemohla som najst mobil v kabelke
@anonym_autor zmenu hesla máš dole na foto, čo si pridala. Zadáš pôvodné, potom nové a potvrdíš
@patka06 ale ja tam v tej sekcii mam len tie 2 moznosti, ktore su pod tou ciernou ciarkou v obrazku - digit.podpis a moje platby a autorizacia
@anonym_autor
Neni si to ta ked jej volalo radio express nezdvihla a oni sa jej potom pytali preco ? No nemohla som najst mobil v kabelke
@anonym_be9157 😂 nie, neposielam SMS a nevolali mi uricte :D
@anonym_autor Tak to nechápem, schválne som to teraz pozrela, mám to presne ako na tvojom obrázku
@patka06 ja tam mam toto v nastaveniach ...
ak mi odpadne aspon to pytanie digitalneho kodu pri kazdom prihlaseni, a keby sa dalo niekde nastavit, nech nemusim este QR kod furt nascanovat a nastavovat, aby to nacitalo, tak by to bolo mozno aj podobne ako ma napr. manzel v CSOB
@anonym_autor Reklamuj v banke, normálne to tam je
@patka06 nechapem, zahada totok pre mna :D
aj farbu mas inu 😂
a vraj by malo byt dvojfaktorove prihlasovanie a potvrdzovanie v bankach, tak nechapem, preco ty nepotrebujes appku ... ale musim si to vybavit nejako aj ja :D
@patka06 nechapem, zahada totok pre mna :D
aj farbu mas inu 😂
a vraj by malo byt dvojfaktorove prihlasovanie a potvrdzovanie v bankach, tak nechapem, preco ty nepotrebujes appku ... ale musim si to vybavit nejako aj ja :D
@anonym_autor Ako ma prinútia mať apku?? Nepotrebujem ju a nechcem používať. Nanajvýš budem musieť pri každom prihlásení zadávať číselný kód z SMS, čo teraz ešte netreba. Zadávala som ho len párkrát na overenie, keď som sa prihlasovala z inej IP adresy ako zvyčajne
Asi u mňa platí to o "dôveryhodnom zariadení"
@anonym_autor Ako ma prinútia mať apku?? Nepotrebujem ju a nechcem používať. Nanajvýš budem musieť pri každom prihlásení zadávať číselný kód z SMS, čo teraz ešte netreba. Zadávala som ho len párkrát na overenie, keď som sa prihlasovala z inej IP adresy ako zvyčajne
Asi u mňa platí to o "dôveryhodnom zariadení"
@patka06 no ja som takto fungovala roky pred spustenim tohoto noveho systemu, tiez som nemala appku, len SMS obcas doslo
tiez som tej pani v banke vravela, ze ja nechcem appku do telefonu, ja to pouzivat nebudem
ale vraj musim, inak mi nepojde ani IB ... tak som posluchla a takto dopadla 🙄
@patka06 no ja som takto fungovala roky pred spustenim tohoto noveho systemu, tiez som nemala appku, len SMS obcas doslo
tiez som tej pani v banke vravela, ze ja nechcem appku do telefonu, ja to pouzivat nebudem
ale vraj musim, inak mi nepojde ani IB ... tak som posluchla a takto dopadla 🙄
@anonym_autor Poradila ti blbosť, pekne všetko ide aj bez aplikácie, ak si ju predtým nemala Hneď bolo jasné, že aktivácia nového IB sa dá spraviť cez SMS notifikácie. A ako tu čítam, je to takto oveľa jednoduchšie
Mne vcera tvrdili, ze nikto sa nestazuje, este nemali na pobocke klienta co by odisiel kvoli novej appke. Tak ja neviem.
Mne vcera tvrdili, ze nikto sa nestazuje, este nemali na pobocke klienta co by odisiel kvoli novej appke. Tak ja neviem.
@patka06 no ocividne 🙄
@anonym_0c21fe tak sa asi stazujeme len takto vo forach 😅
vidim, ze niekto zacal podobnu temu po mne este teraz, tak zjavne s tym nie sme stotozneni viaceri






Musime sa hromadne stazovat,lebo toto uz neni normalne s appkou a este mi povie na info linke,ze to tak maju vsetky banky,kokos.Este s.r.o.,a.s.aby tam bolo uvedene inak to nepusti.Normalne som mala vcera take nervy,a to dokonca sa mi podarilo 2krat tu istu platbu poslat.