icon

Ako sa prihlásiť do slovenskej poisťovne po výpovedi?

9. sep 2025

Ahojte zároveň študujem vš ( denne) a mám prácu na tpp v Česku . Chcem v práci dať výpoveď na konci roka ( tak aby mi výpovedná lehota vyšla, že v decembri uz nebudem zamestnaná ). Môžem sa po výpovedi nejako nahlásiť na sk poisťovňu ako študent vš? Alebo ako to vôbec funguje. Zo sk poisťovne som sa odhlasovala ako som nastúpila na tpp do cz, kde za mňa platia odvody

autumn1
9. sep 2025

Na SK ako študent sa môžeš nahlásiť len ak študuješ na SK. Keď študuješ v ČR mali by ťa tam viesť ako študenta tak si najprv zavolaj do tej poisťovne. Lebo ako denný študent si študent bez ohľadu nato či máš tpp alebo nie.

autor
9. sep 2025
@autumn1

Na SK ako študent sa môžeš nahlásiť len ak študuješ na SK. Keď študuješ v ČR mali by ťa tam viesť ako študenta tak si najprv zavolaj do tej poisťovne. Lebo ako denný študent si študent bez ohľadu nato či máš tpp alebo nie.

@autumn1 študujem na sk

autumn1
9. sep 2025
@anonym_autor

@autumn1 študujem na sk

@anonym_autor tak potom by ťa mali viesť normálne ako študenta. Zavolaj im a oni ti povedia viac info.

autor
9. sep 2025
@autumn1

@anonym_autor tak potom by ťa mali viesť normálne ako študenta. Zavolaj im a oni ti povedia viac info.

@autumn1 zo sk poisťovne som sa ale odhlasovala, keď som začala tpp v Česku 😄

autumn1
9. sep 2025
@anonym_autor

@anonym_autor rozumiem. Ale ked studujes na dennom na sk mali by ta zacat viest ako studenta. Lebo na sk jednoducho budes student. Ine by bolo keby si studovala v cr.

autumn1
9. sep 2025
@anonym_autor

@anonym_autor platitel zdravotky za teba moze byt stat alebo zamestnavatel - nebudes mat, alebo ty (dobrovolne nezamestnana osoba - to ako denny student nie si, samostane zarobkovo cinna osoba - ani to nie si), na UP ako denneho studenta ta nikto nezapise takze z toho mi vychadza, ze by to mal hradit stat ale mozno budu potrebovat potvrdenie o navsteve skoly.

autor
9. sep 2025
@autumn1