icon

Ako získať povolenie na vstup do pešej zóny?

18. júl 2025

Ahojte, nemáte niekto skúsenosť, pracujem ako rozvozca jedál za posledný týždeň som dostal 2krat pokutu za vstup do pešej zóny a slová mestského policajti boli že povolenie na moje auto vyslovene nedostanem lebo som sa nesprával podľa jeho predstáv pokutu som mu zaplatil ani som sa nesnažil nejak sa s ním dohodnúť som mu dal peniaze a vybavené, dnespred brány robotu ako som išiel vykladať auto tak prišiel a som sa ho opýtal či mám akoze preletieť keď mi to treba vyložiť, dá sa povolenie vybaviť aj niekde inde ako v meste u mestských ?

chiarisimo
18. júl 2025

Myslím, že toto povolenie vydáva mestský úrad a nie mestská polícia...

anonym_3561f7
18. júl 2025

Mestský úrad – odbor dopravy alebo dopravy a životného prostredia

autor
18. júl 2025
@anonym_3561f7

Mestský úrad – odbor dopravy alebo dopravy a životného prostredia

@anonym_3561f7 mestsky policajt mi povedal že on to vydáva aj vedúcemu povedal to isté že mne ho vyslovene nedá a radšej ma bude pokutovať

anonym_3561f7
18. júl 2025
@anonym_autor

@anonym_3561f7 mestsky policajt mi povedal že on to vydáva aj vedúcemu povedal to isté že mne ho vyslovene nedá a radšej ma bude pokutovať

@anonym_autor ak ti vedome bráni získať oprávnenie na výkon práce, môže to byť zneužitie právomoci verejného činiteľa (§ 326 TZ).
Podaj písomnú žiadosť o povolenie – cez podateľňu mestského úradu alebo mestskej polície (záleží od mesta).
Ak povolenie zamietne bez vecného dôvodu, podaj sťažnosť na náčelníka mestskej polície.
Ak to nepomôže, pošli podnet na hlavného kontrolóra mesta – ten má kontrolovať aj činnosť mestskej polície.

autor
18. júl 2025
@anonym_3561f7

@anonym_autor ak ti vedome bráni získať oprávnenie na výkon práce, môže to byť zneužitie právomoci verejného činiteľa (§ 326 TZ).
Podaj písomnú žiadosť o povolenie – cez podateľňu mestského úradu alebo mestskej polície (záleží od mesta).