icon

Eshop mi nevrátil peniaze za vrátený balíček. Mám to nahlásiť na polícii?

avatar
donutelka
3. mar 2021

Ahojte,
ako by ste postupovali keby Vám eshop nevrátil peniaze za vrátený balíček? Jedná sa o sumu 55€

avatar
andy1789
3. mar 2021

@donutelka skúšala si napísať tej firme? Kontaktovať ich na emaily alebo podobne?

avatar
donutelka
autor
3. mar 2021

@andy1789 ano samozrejme, už to trvá 2mesiace, stále mi píše že mám čakať na dobropis....nič nechodí..na stránke majú v obchodných podmienkach že peniaze vracaju do 14 dnj

avatar
c_est_la_vie
3. mar 2021

@donutelka napis im ze im davas tyzden a potom sa obratis na slovensku obchodnu inspekciu

avatar
e1i
3. mar 2021

@donutelka možno by bolo fajn napísať ktorý eshop aby sa pomohlo predísť podobným problémom iným ľuďom

avatar
studienka
3. mar 2021

@donutelka ktorý eshop?

avatar
miskakyska
3. mar 2021

Lidl?

avatar
zeleny_dinosaurus
3. mar 2021

Zalezi aj od eshopu, ci je klamlivy, alebo normalny slovensky s platnym ico atd. Ak je to fiktivna firma (a bohuzial takych je neurekom, spoznate podla toho, ze casto pri kliknuti na kontakt na webovej stranke maju uvedeny len email typu nazoveshopu@kontakt.sk a ziadne ine udaje), tak peniaze asi neuvidite a SOI s tym nic nezmoze lebo pod nu spadaju len regulerne slovenske firmy. Ak je samozrejme regulerny, teda ide o skutocnu slovensku firmu s platnymi registracnymi udajmi... ze je to s.r.o. a ma ico, adresu, tak sa obratte na SOI ak ubehla doba, ktoru maju napisanu v podmienkach a nekomunikuju. Drzim palce.

avatar
liz_lemon
3. mar 2021

ak si platila kartou, mas moznost podat v banke reklamaciu, ze ti obchodnik nevratil platbu

avatar
zeleny_dinosaurus
3. mar 2021

@liz_lemon ale musi to byt platba cez tie zabezpecene brany, priama platba kartou kde sa vypisuje cislo karty, nie prevodom na ucet cez internetbanking. Viem, ze ste to asi tak mysleli, len to rozpisujem pre istotu pre ostatnych 🙂

avatar
andy1789
3. mar 2021

@donutelka 2 mesiace je naozaj dlhá doba. Ako tu už niekto písal, trošku sa im povyhrážať, že ak nepošlú, tak ich dáš na políciu

avatar
jankapepe
4. mar 2021

@donutelka aký e-shop? Posles link? Je to vôbec firma? Ak áno slovenská??
Štandard je takýto: vrátený tovar firma preberie ak je ok vracia peniaze na účet, prípadne vystaví dopropisovu faktúru. Do týždňa pri bežnom konaní určite.

avatar
erikaa09
4. mar 2021

Suhlasim napisat email a ak do týždňa nepošlu obratit sa na slovensku obchodnu inšpekciu

avatar
miskakyska
4. mar 2021

@erikaa09 SOI sa na človeka s prepáčením z vysoka vy..rie..ešte ho len viac rozčúlia..niekedy by aj na nich ešte trebalo nejaku kontrolu 😀
moja skusenosť..nemám tovar,nemám peniaze..som v práve..druha strana pochybila vo všetkom v čom mohla ..odpoved zo SOI " urobili sme čo sme mohli,skuste sa ešte raz pekne dohodnúť,ak nie,dajte to na súd" 😀 vybavené

avatar
erikaa09
4. mar 2021

@miskakyska ja mam inu skusenosť

avatar
simca06022011
4. mar 2021

ja sa od jesene s jednym natahujem, a iba somariny pisu stale... :D ako "posuvam to dalej".. alebo poslite mi toto a hento do emailu... ako mam dost. haraburdy predavaju, clovek to musi vracat, vycalovat peniaze za postovne a este sa aj natahovat s nimi bude :D Fakt mame tiez eshop, ale toto nechapem naozaj ako sa da robit...

avatar
sandra151
27. okt 2021

Mne tiež nevrátili peniaze a prešli 4 týždne. Napísala som na SOI