icon

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

avatar
niekto282
13. sep 2022

Ahojte, prosím Vás stala sa mi taká vec. Dňa 06.05.2022 som si zakúpila zariadenie. Ktoré som musela dňa 27.07.2022 odoslať kvôli viacerým poruchám na reklamáciu. Zariadenie som mala v rukách 2 týždne a 01.09.2022 som musela zariadenie opäť odoslať na reklamáciu, keďže stav sa po prvej reklamácii ešte zhoršil. Pri druhej reklamácii mi bol poskytnutý proces rýchlej náhrady. Včera mi prišlo zariadenie zo spomínaného poskytnutého procesu, ktoré nie je totožné so zariadením zakúpeným v uvedenej objednávke. Bolo mi teda poskytnuté zariadenie vo výbornom stave so štandardnou batériou, ja som si objednala zariadenie vo veľmi dobrom stave s novou batériou. Keďže mi táto urobená chyba nevyhovuje a zariadenie musím v priebehu 4 mesiacov 3 krát posielať naspäť, rada by som odstúpila od kúpnej zmluvy. Viete mi prosím Vás poradiť ako pokračovať a či mám už v takomto prípade nárok na vrátenie peňazí?

avatar
mec321
13. sep 2022

@niekto282 Kedy mas narok na vratenie penazi?

avatar
viestta
13. sep 2022

@niekto282 pisomnevoznam odstúpenie od zmluvy a vtedy máš nárok na vrátenie peňazí.

avatar
niekto282
autor
13. sep 2022

@viestta aj pokiaľ som zariadenie len 2x reklamovala s rovnakou chybou? Na 2x mi totiž poskytli telefón rýchlej výmeny ktorý nebol rovnaký, takže musím telefón opäť posielať naspäť avšak oni ma presviedčajú že nárok na vrátenie peniazi nemám. Viete mi pripadne poradiť nejaký zákon prosím Vás?

avatar
sasa1310
13. sep 2022

@niekto282 zariadenie musí mať 3x ukončenú reklamáciu a až pri 4x tej istej vady je automaticky odstúpenie od kúpnej zmluvy. Inak môžu stale opravovať a nemáš nárok teraz na vrátenie peňazí

avatar
brembo
13. sep 2022

zariadenie musí byt 3x reklamované a musí byt 3x uznaná záruka.

avatar
oblecenie99
13. sep 2022

Autorka,kupovala si ako spotrebiteľ fyzická osoba? Ináč pozri paragraf 622, 623 a nasl. Oobcianskeho zakonnika