icon

UPC - právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní

avatar
motylik21
11. aug 2016

ahojte, prosím o radu..... 2 roky sme využívali službu internetu od UPC, minulý mesiac nám viazanosť skončila.... manželovi telefonovali a ponúkali nejaké nové služby.... prvý telefonát odmietol (ponuka drahšia ako sme mali, aj s pevnou linkou a tv, o čo sme nemali záujem), druhýkrát mu volali, ponúkali ani sám nevie čo, nesústredil sa na hovor, keďže bol v práci, nechcel nič meniť zatiaľ, ani si nie je vedomý, že by súhlasil s nejakou novou službou a novou viazanosťou opäť na 2 roky..... napriek tomu nám dali rovnakú službu, ako doteraz, o euro drahšiu, opäť s 2-r. viazanosťou.....o službu nemáme záujem (sú aj výhodnejšie, ako nám dali toto), preto sme podali žiadosť o odstúpenie od zmluvy uzavretej cez telefón (3 dni po telefonáte) v domnení, že predsa zo zákona máme nárok na odstúpenie od zmluvy uzavretej cez telefón do 14 dní.... z UPC nám však prišlo vyjadrenie, že na odstúpenie nemáme právo, pretože preverili hovor a pracovníčka vraj manžela o všetkom informovala a údajne súhlasil.....pokiaľ viem, na 14-dňové odstúpenie od zmluvy máme nárok vždy pri telefonických zmluvách, nie? viete niekto poradiť, ako postupovať ďalej? ďakujem vopred za radu

avatar
monicm
11. aug 2016

@motylik21 Skús sa obrátiť na SOI. Inak, aj keby súhlasil a bolo mu všetko vysvetlené, na odstúpenie nárok predsa máte, alebo sa niečo zmenilo. Inak, myslím, že je tu aj skupina právna poradňa, skús sa popýtať tam.

avatar
monicm
11. aug 2016

@motylik21 Ale vidím, že si to už vyriešila cez blogy, tak držím palce.

avatar
motylik21
autor
11. aug 2016

@monicm ďakujem, hej, dala som aj do blogu, aj do tej skupiny..... po odporúčaní som kontaktovala SOI, poslala som im aj vyyjadrenie, čo nám prišlo z UPC, tak som zvedavá, čo poradia

avatar
monicm
11. aug 2016

@motylik21 NO som zvedavá, ako to dopadne. Ani by mi nenapadlo, že by takéto niečo bolo možné.