icon

Ako dlho u vás trvala menštruácia po šestonedelí?

meg_junova
30. aug 2012

Dostala som prvú menštruáciu po šestonedelí a trvá už vyše 10 dní a je dosť silná. Je to v poriadku?? 😒

biancarv
30. aug 2012

ahoj @meg_junova ja som dostala prvú menštruáciu, až keď som prestala kojiť, takže to bolo až niečo vyše roka po pôrode a bola normálna, s týmto som sa nestretla 😒

snopkulka
30. aug 2012

Ja som začala menštruovať presne 5,5 mesiaca po pôrode... To tvoje krvácanie mi nepripadá v poriadku, radšej by som sa popýtala odborníka, po šestonedelí sa aj tak chodí ku gynekológovi, tak sa objednaj a popýtaj, držím palčeky, nech je všetko v poriadku 😉

katuska169
30. aug 2012

ja po porode som mala pri starsej dcerke som mala vyse mesiaca a po druhom porode dva tyzdne 🙂

rora
30. aug 2012

ja som pred tehu mavala menzes tak 5 dni, no ked mi prisla prva menstruacia po sestonedeli (uz po troch tyzdnoch) trvala skoro 10 dni a bola taka silna ako krvacanie po porode 😔 odvtedy mam pravidelne, sice trva kratsie uz "len" 7 dni ale byva tiez velmi silna. tych 10 dni si myslim ze je este v norme, kedze je to prva menstruacia po porode, organizmus je este taky "vselijaky", ak by to neprestavalo aj dalsie dni tak sa skoc informovat k dr

lilysk
30. aug 2012

Ja som po porode krvacala tak asi 5 tyzdnov -potom krvacanie prestalo a napriek kojeniu som do mesiaca mala menzes ,ktory trva tak cca 6 dni ,ale 1 dni su dost silne ☹( ...to iste som mala aj po 2 hom porode ☹ Dokonca sa mi urobili z krvy nejake zrazeniny v maternici a museli ma operovat !!!!