Kde kúpim cenovo dostupný detský pomník?
Ahojte,má niekto skúsenosť kde v Prešove môžem zohnať cenovo dostupný detský pomník,prípadne náhrobný kameň? Ako cenovo sa pohybujú,
Ďakujem za rady
Pomníky Kalixt súkromník
Firmy si účtujú dosť
Ak budeš brat od súkromníka, daj si pozor aby si dostal doklad. My sme mali dobré skúsenosti s ISPA Presov, a tam majú aj detské. Úprimnú sustrast
@janagem naši rodičia pred covidom dali súkromníkovi spokojnosť.Potom dali robiť ISPA a nikdy viac prerábali starší pomník cenu navysili.Dohodnute bolo do mesiaca a robili 3mesiace.Nabrali viac zákazky a nás stál chodili robiť ako im vyhovovalo.Ked sa im nechcelo alebo bolo náročné opravovať starší tak nemali do toho ísť.Majitel telefón ignoroval
Kalixt pracoval v ISPE teraz pracuje ako súkromník tak isto správy navrch,samozrejme dá doklad dodávateľ kameňa je ten istý jedna firma v Po a cena nižšia.
Mojim rodičom dosť suril dvojpomnik tak oslovila ISPU.Ale do budúcna určite niekto iný.
cenovo najdostupnejšie ponúkajú tu
https://www.arsfuneralis.com/sk/kompozitny-hrob...
@janulik270 ja hovorím svoju skúsenosť. Babka mala problém s reklamáciou u sukromnika a keď som druhému dedkovi dávala robiť pomník cez Ispu bol pred dohodnutým termínom, cena úplne v pohode porovnaní s inými ponukami a mám doklad k reklamácii keby náhodou (nepotrebovali sme)
Takže každá asi mame inú skúsenosť
@janulik270 práve pozerám na to kalixt - to ste si dali robiť pomník u niekoho kto na to nemá živnosť ani oprávnenie?
@janagem to máte odkiaľ?
On nerobí na čierno.pred covidom robil pomníky nám aj manžel dával robiť robil veľa pomníky a máme normálne doklad záruku.
@janagem keď sme boli vybavovať doklad o povolení v dom smútku tak sme museli povedať presne meno firmu,IČO,Dičo nám vystavila papier pretože bežné chodia kontroly na cintoríne a kontrolujú ich keď robia pomníky.Cize na čierno isto nerobil a takému neoverenemu by sme robiť nedali.V dom smútku ho poznali lebo viac pomníky v meste spravil