Ako sa lepšie socializovať v tínedžerskom veku?
Zdravím. Mám 16 rokov, som študent strednej školy a celkom mám problém z nadviazaním nových vzťahov z ľuďmi.
Celkovo sa cítim celkom iný (dalo by sa nazvať až divný) oproti mojím kamarátom a spolužiakom. Čo ostatní trávia svoje víkendy hocikde v baroch či niekde žúrujú, ja si zasa rád oddýchnem, učím sa alebo som rád z rodinou, keďže nemám žiadnych kamarátov.
Skúšal som aj rôzne tínedžerské fóra, zaujmové krúžky, ale stále nič. Asi je ten problém vskutku vo mne a mojej osobnosti.
Nemáte nejaký rady, ako sa napr. môžem stať z introverta extrovert? Alebo ako nadviazať nové kontakty, osloviť niekoho?
Žij si tak, jak je ti to příjemné a nesnaž se to změnit, buď svůj. To je nejvíc. Časem se to může změnit. Až dospěješ.
Pocitacove hry? Anime? Pokemongo? Doskovky?
My sme sa akurat s manzelom bavili, ze teraz to je uplne lahke sa zoznamovat, je tolko moznosti, kde mozes stretavat novych ludi s podobnymi zaujmami
Sport si urcite nejaky najdi hlavne kvoli sebe.
Každý druhý sa cíti iný ako ostatní. Pravdou je, že kazdy jeden je jedinečný. 🙂 Radia dobre, cez spoločne hobby spoznať ľudí. Tiež som bola dosť v sebe, blízkych priateľov som si v puberte nenašla ale priatelia nemusia byt spriaznené duše. ;D Turistika. Šport. Umenie. Technika. Záškoláctvo.. ;D
Je to náročné. Z introverta len tak extrovert nebudeš. Aké máš záujmy?