icon

Ako sa lepšie socializovať v tínedžerskom veku?

nvm454
24. feb 2025

Zdravím. Mám 16 rokov, som študent strednej školy a celkom mám problém z nadviazaním nových vzťahov z ľuďmi.

Celkovo sa cítim celkom iný (dalo by sa nazvať až divný) oproti mojím kamarátom a spolužiakom. Čo ostatní trávia svoje víkendy hocikde v baroch či niekde žúrujú, ja si zasa rád oddýchnem, učím sa alebo som rád z rodinou, keďže nemám žiadnych kamarátov.

Skúšal som aj rôzne tínedžerské fóra, zaujmové krúžky, ale stále nič. Asi je ten problém vskutku vo mne a mojej osobnosti.

Nemáte nejaký rady, ako sa napr. môžem stať z introverta extrovert? Alebo ako nadviazať nové kontakty, osloviť niekoho?

lila246
24. feb 2025

nehráš nejaký šport? tam sa nadvazuju nove kamaratstva velmi lahko

nvm454
autor
Autor odpoveď zmazal
berenika39
24. feb 2025

Žij si tak, jak je ti to příjemné a nesnaž se to změnit, buď svůj. To je nejvíc. Časem se to může změnit. Až dospěješ.

cyberk
24. feb 2025

Pocitacove hry? Anime? Pokemongo? Doskovky?
My sme sa akurat s manzelom bavili, ze teraz to je uplne lahke sa zoznamovat, je tolko moznosti, kde mozes stretavat novych ludi s podobnymi zaujmami

vanilkovazmrzka
24. feb 2025

Sport si urcite nejaky najdi hlavne kvoli sebe.

ivangeline
25. feb 2025

Každý druhý sa cíti iný ako ostatní. Pravdou je, že kazdy jeden je jedinečný. 🙂 Radia dobre, cez spoločne hobby spoznať ľudí. Tiež som bola dosť v sebe, blízkych priateľov som si v puberte nenašla ale priatelia nemusia byt spriaznené duše. ;D Turistika. Šport. Umenie. Technika. Záškoláctvo.. ;D

loliki
25. feb 2025

Je to náročné. Z introverta len tak extrovert nebudeš. Aké máš záujmy?

lenkalienka321
26. feb 2025