Čaká ma opravná skúška

21. nov 2021

Dievčence mám krízu. Vždy som chcela byť sestrička a teraz ked som na škole nejde mi to som demotivovana. V utorok ma čaka opravna skuška ak ju nedám skončila som aj zo školou neviem čo robiť. Ťažšie sa mi to uči pretože mam dysleksiu,dysortografiu a adhd. Pracujem ako zdravotnik ale jednoducho potrebujem k učeniu čas ktorý mi škola poskytnuť nevie? nechce? ja sa to dokažem naučiť ale potrebujem na to viac času. Spolužiačky sa to vedia naučiť hned ale ja potrebujem aspon 4 tzýdne aby som to ozaj vedela pretože sa učim písanim a zapamätavaním. Neviem čo robit. som z toho nestastna.

vitriolka
21. nov 2021

tak nebud nestastna a zamakaj, nevzdavaj to. preopakuj si to, aby si mala prehlad a uvidis v utorok. sprav maximum, chod si cez den na chvilu vyvetrat hlavu a pred dalsimi skuskami si urob harmonogram ucenia taky, aby si tolepsie zvladala, ak ti skola nevie zmenit podmienky. prajem ti vela stastia.

kacena4
21. nov 2021

si na strednej ci vysokej? ja ma na vyske ulavy, a deti na strednej tiez chce to len podat si ziadost na ulavy a mat hlavne spravne potvrdenia z cpppap a neurolog/psychiater

kataina
21. nov 2021

otázka je, ze ked mas dylexiu dysortografiu a adhd či to nebude mat vplyv aj na tvoju prácu v zdravotníctve. Ked napr. čašník prinesie kofolu miesto kokakoly tak o nič nejde. V zdravotníctve každa chyba môže byť vážna. Aj tam si budeš pýtať 2x viac času? Záleží od teba ako to zvládneš.... snaž sa

autor
21. nov 2021

@kacena4 na vysokej.

@kataina V zdravotníctve pracujem už 10 rokov tam problém nemam prax som vždy zvládala na 100% ja mám problém z teoriou

ovecka123456789
21. nov 2021

Neboj sa! Len ver! Spomeniem si na Teba. 🙂

lindous
21. nov 2021