icon

Prestup na gymnázium

vaneqia
3. dec 2021

Dobrý deň, už druhý rok študujem na čínskom bilingválnom gymnáziu a uvažujem nad prestupom na normálne 4. ročné gymnázium. Počas Covidu som z finančných dôvodov mala problém s internetovým pripojením a tak som vymeškla dosť veľa hodín. Túto medzeru, či už v cudzom jazyku, alebo iných predmetoch neviem dobehnúť z čoho mám hrozné stresy, zhoršili sa mi známky a tak sa bojím že ma na iné gymnázium nepríjmu. Škola mi vôbec nesadla, väčšina učiteľov nie je empatická a učivo vysvetľujú hrozne, nemáme žiadnych čínskych lektorov a vo výučbe je hrozný chaos. Bývalá som jednotkárka a učenie ma strašne bavilo ale táto škola zo mňa spravila trosku, na pol roka prepadám z dvoch predmetov. Aké sú požiadavky pri prestupe na obyčajné gymnázium? Oplatí sa to v druhom ročníku, alebo je už neskoro?

viestta
Odpoveď bola odstránená
dskjhfdlkdjhl
3. dec 2021

@viestta keby len raz, podla mna je toto aspon tretia diskusia dnes o tom istom.

viestta
Odpoveď bola odstránená
dskjhfdlkdjhl
3. dec 2021

@viestta ja vzdy, ked pozriem ake su nove diskusie, vzdy vidim jednu od tejto zakladatelky-ale je mozne, ze mi nejake unikli, dnes som casto nepozerala😀

viestta
Odpoveď bola odstránená
simsalabim
3. dec 2021

@viestta ale no, trocha empatie. Ved bilingval znamena studium aj fyziky v cudzom jazyku. Ja chapem, ze jej zameskane sakra chyba. No poradit neviem. Treba zistit v danej skole.

viestta
Odpoveď bola odstránená
lintu
3. dec 2021

Ani obyčajný gympel nemusí byť výhra. Ani tam ťa to nemusí baviť a dariť sa ti tam....

Každopádne asi takto: "Zákony určujú základné pravidlá a podmienky prestupu, avšak každá stredná škola má svoj vlastný osobitný postup, ktorým sa riadi. Konkrétne podmienky a špecifiká by sa mali nachádzať v školskom vzdelávacom programe školy a mali by byť dostupné aj pre verejnosť. Podmienkou na povolenie prestupu je zdravotná spôsobilosť žiaka na štúdium, na vykonávanie povolania a úspešné vykonanie rozdielovej skúšky."