Stredná škola zameraná na počítače

petko444
1. feb 2022

Volám sa chcel by som ísť na niaku školu kde je zamerane na pc mam 14 rokov a uz viem o počitačoch dosť tak isto viem aj zložiť pc o konponechtoch viem vela znamky mam docela dobre som 8 a mam 3 z slovenčiny a ostatne mam 2,1 (angličtina my ide docela dobre )

evuska32
1. feb 2022

môj syn chcel ísť na SOU odbor mechanik počítačových sietí, bol to maturitný odbor...nakoniec som ho presvedčila na priemyslovku odbor elektrotechnika. Treba sa poradiť s výchovným poradcom, no čisto školu zameranú na počítače ako také by som vybrala mechanik počítačových sietí....

aileen_mt
1. feb 2022

@petko444 v Trstenej je gymnazium so zameranim na informatiku

vulka
1. feb 2022

@petko444 Peťko, vidieť, že si ze Záhoria a slovenčina Ti ide tak na 3. V Bratislave máš kopec priemysloviek, ktoré sa venujú počítačom. A máš predstavu o tom zameraní? Chceš programovať, chceš ovládať kancelárske balíky, chceš účtovať, chceš tvoriť siete,...? Aj toto všetko je o počítačoch.

3tato
1. feb 2022

@petko444 Ahoj, môj syn má 16 rokov a momentálne navštevuje SPŠE (stredná priemyselná škola elektrotechnická) na Zochovej v Bratislave.
Bol prijatý aj na Adlerovu - to je OXford medzi priemyslovkami na sSK, ale nakoniec sme sa rozhodli pre Zochovu, kvôli dostupnosti ... učí sa tam v podstate to isté, akurat že ta Adlerova je trochu náročnejšia...
Pozri si ich stránky, dozvieš sa tam potrebné veci - ak chceš, napíš do internej pošty, ak budeš chcieť, dám ti kontakt na syna a on ti povie, čo ťa bude zaujímať.
https://zochova.sk/
http://www.adlerka.sk/

@vulka nemyslím, že je dôležité v tomto prípade to, odkiaľ kto pochádza...
Skôr by som videl plus v tom, že sa chlapec zaujíma o svoju budúcnosť a vie, čo ho baví a čo by chcel študovať. Ak to je teda 14 ročný mladík a nie jeho mama, alebo nejaký iný fejk profil.

3tato
1. feb 2022