Farby na textil z akrylových farieb?

monao
25. jún 2019

Ahojte malujem na oblečenie a farby na textil sú celkom drahé. Nedavno som počula, že stáčí pridať do napriklad klasických akryliek tajnú prísadu a oblečenie sa bude mocť aj prať ako pri farbe na textíl. Prosím viete niečo ?
Po prípade nejaká ingrediencia čo Vám pripadá racionalna, že by sa mohla pridať? A k tomu každá rada pri malovaní na textíl mi pomôže som začiatočník.
Ďakujem krásne predom :o)

joja101
25. jún 2019

Akrylove? To mi pride ako dost hlupost, tie sa ti praveze najskor roztecu ked to hodis do pracky

darinagod
26. jún 2019

ooo tak to sa mi teda nejakosi nevidi

janne318
20. sep 2019

Sorry, asi dosť po funuse reagujem, ale ak by to bolo aktuálne, prípadne pomohlo niekomu: moja dcéra - výtvarníčka bežne maľuje na textil akrylom. Na záver zafixuje voskom a celé to prežehlí cez papier na pečenie.

monao
autor
20. sep 2019

@janne318 dakujem krásne
ako sa nažýva voskový produkt ?

janne318
21. sep 2019

@monao dcéra to po zaschnutí normálne celé prejde čajovou sviečkou a prežehlí (neviem na akej teplote má žehličku, môžem zistiť). Takto si napr. vylepšila kratasy, nosila ich celé leto, sedela na tom obrazku, prala ich, a v pohode vydržalo.

annabelka
21. sep 2019

@monao ja som akrylkami na textil nemalo ala verím tomu, že to bude držať. Keď sme so synom maľovali akrylkami, tu farbu som z jeho trička a teplakov nikdy nedostala dole

monao
autor
22. sep 2019

@janne318 ešte by som sa chcela opýtať ako nanáša vosk aby bol rovnomerne ? Lebo dosť rýchlo schne a ak sa vám chce môžete sa mi opýtať na teplotu prosím :o)
Ďakujem krásne

janne318
22. sep 2019

@monao zistím podrobnosti a dám info. 😉 Priznám sa, ja osobne som na rozdiel od dcéry úplný umelecký antitalent. 😂 V tomto prípade padlo jablko hooodne ďaleko od stromu! 😂😄

monao
autor
1. okt 2019

@janne318 ďakujem :o)

janne318
1. okt 2019