Je bravčová krkovička vhodná na tento recept?

25. máj 2021

Som začiatočník vo varení čiže ešte moc neviem na čo je dobre aké mäso. Prosím poradíte mi či je dobrá bravcove krkovička na tento recept? Alebo pripadne poradíte mi iný osvedčený recept ako ju pripraviť? https://www.mimibazar.sk/recept/3984/bravcove-m...

mareka49
25. máj 2021

Krkovička je dosť mastna.
To skôr do rúry piecť.
Teda aspoň ja tak zvyknem.
Tu by som skúsila asi stehno alebo karé.
Hoc je suchsie

suve99
25. máj 2021

Tak ja osobne krkovičku používam buď na segedínsky guláš, alebo ju pácujem v marináde a potom pečiem... K tomuto receptu, by som dala skôr pliecko...

suve99
25. máj 2021

Grilovaná krkovička...

Plátky mäsa umyjeme, osušíme a dochutíme soľou. V miske si zmiešame olej, rozmarín, provensálske korenie, rascu, worčestrovú omáčku, mleté čierne korenie, sušený cesnak, trochu horčice a chilli /ak máš rada/. Touto marinádou potrieme krkovičku z oboch strán a vložíme ju aspoň na 3-6 hodín do chladničky.
Odležané mäso uložíme na podnos z alobalu, uložíme ho na gril a grilujeme z každej strany cca 12 minút. Podávame s grilovanou zeleninou.
V prípade takého "super" počasia, ktoré nám tu na SK kraľuje už niekoľko týždňov, ju môžeš upiecť i v rúre na plechu spolu s nakrájanou /na väčšie kusy - zeleninou, napr. cuketa, baklažán, cibuľa, cesnak prekrojený na pol hlávky, paprika, fenikel, batáty..../

elanor
25. máj 2021

na ten recept je vhodne skor stehno alebo este plecko.

autor
25. máj 2021

https://www.mimibazar.sk/recept/48624/zapecena-... Tak som sa rozhodla na teraz urobiť tento recept ale mám len salotku, nie klasickú cibuľu. Myslite že to nevadí? Nezmení to chuť?

suve99
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
suve99
25. máj 2021

.nie, šalotka je delikátnejšia, v pohode ju tam daj

luccija
25. máj 2021

Ja krkovičku vôbec nerobím nám je mastná, buď robievam stehno, alebo kare.Recept vyzerá fajn salotka je lepšia cibuľa😂

comika
25. máj 2021