icon

Nevlastný súrodenec - rodinné vzťahy

17. okt 2025

Som z rozvedenej rodiny ale už mam po 18 a bývam u priateľa. Otec si urobil dieťa teraz na staré kolena. A občas prídem na návštevu, ešte študujem, tak mi prispieva. S otcom celkom vychádzam, ale s jeho partnerkou sme si moc nesadli, sú spolu už 10 rokov ale nikdy sa nesnažila zblížiť sa. A teraz čaká že jej budem robiť pestúnku. Lenže mňa to dieťa ani moc nebavi, kým bolo malé bavilo ma s ním tráviť čas, už je ale škôlkarka a pojašená. Nemam moc na ňu kapacitu. Keď je chorá a ja mám voľný deň v škole chcú ju ku mne šupnúť, lenže ja hneď chytím každý soplik od nej, takže nepaci sa mi keď toto robia. A mame s priateľom psíka, no a ona mu nedá pokoja. Keď je u nás je vystresovaný chudák. Takže další dôvod prečo nemám rada keď je u nás. A je neporiadna a totálne nesamostatna, zadok jej treba utierať a všetko chystať. A zas ja k ním tiež nechodím rada na dlhšie , lebo potom ma stále otravuje somarinami otcova priateľka. Nie že by bola rada že jej niekto stráži dieťa, ale furt sa naváža za maličkosti, (príklad, som tam na týždeň tak si prinesiem kufor a pár veci, nemám tam vlastný priestor, tak nechám kabelku na chodbe na vesiaku a ona , prečo musíš mať veci na chodbe. Toto var takto, hento my inak krajame, ovládač patrí na druhý koniec stola … proste somariny nepodstatné len aby náhodou sa nestalo že by som sa cítila pohodlne a prijemne u nich.) no a teda asi končím s touto pomocou aj keď bude oheň na streche že nemajú nič zomňa. Rozmýšľam že nebudem ju nosiť ku nám , nech ma pes pokoj a aj ja s priateľom svoje pohodlie. A ani ku ním sa nebudem chodiť starať, max na pár h návštevu. Či by ste vy robili? Alebo co vy čakáte od starších deti, keď máte podobnú situáciu ?

Strana
z2
brrunetkaa
17. okt 2025

Pokiaľ by som bola aj finančne nezávislá, tak by som nepomáhala, keďže zjavne ti to nevyhovuje. Ak by mi otec platil bývanie alebo dával peniaze na život, tak by som na oplátku pomohla aspoň s nevlastným bratom.