icon

Smartbooks - skúsenosti

nicka1986
17. apr 2023

Dobrý deň mamičky a oteckovia. Chcem sa spýtať ,či niekto využíva smartbooks a ako je spokojný . Na FB neverím moc komentárom ,cenzura 😁Ďakujem

marci77
17. apr 2023

@nicka1986
my pouzivame a velka spokojnost
na zopakovanie napr. na pisomky je to super
mam siestaka

terry658
17. apr 2023

@nicka1986 podľa mňa je to blbosť ale hrozná. Mám dcéru dyslektičku a všetko musí čítať. Trvá to dlho a veľa vecí sa ani neučili. Ak by tam spravili automatické čítanie zadania, bolo by to aj celkom fajn. Ale takto sa len trápime s úlohami.

nicka1986
autor
17. apr 2023

@terry658 to ma mrzí. Dobre ,že ste reagovali ,práve kvôli takýmto detičkám som myslela ,či to bude dobrá pomôcka . Pracujem ako asistentka. A mám aj vlastného syna prváčika ,či by mu to niečo dalo ,nejakou zábavnou formou sa učiť .ďakujem

terry658
17. apr 2023

@nicka1986 ešte v prvom ročníku boli aj zadania nahraté zvukovo, keďže prváci ešte nevedia čítať. Škoda, že to tak neostalo aj v ostatných ročníkoch. Vtedy ju to aj bavilo. Škoda, že to nedomysleli aj pre takéto deti. Jej by to veľmi pomohlo. Pokojne by aj tie informácie o učive mohli byť nahraté zvukovo. Nemusela by som jej všetko čítať ja.
Jediná výhoda je, že sa dá zväčšiť písmo.

bibina32
17. apr 2023

@nicka1986 My sme ho skúsili na mesiac, bolo to zadarmo. Môžeš aj ty skúsiť, na mesiac zadarmo a uvidíš. Syn ôsmak, ale nebavilo ho to.

alex1212
16. máj 2024