Základná škola Grösslingova 48

daniela1978
14. jún 2013

Ahojte, má niekto skúsenosti so zš Grosslingova 48 v BA? myslím klasickú základnú školu, nie to 8ročné gymnázium na Grosslingovej 18.
ak napíšete vaše skúsenosti s touto školou, budem vám povďačná.

simi222
16. jún 2013

Ahoj,moja dcera chodi na Grosslingovu 48 je druhačka,my sme spokojni.Asom velmi rada že sme sa tam dostali,byvame v Biskupiciach. 🙂

daniela1978
autor
16. jún 2013

@simi222 ďakujem za info. je to klasická zš, alebo je na niečo zameraná? myslím na jazyky, matiku.......

belasok
30. aug 2013

@simi222 Ahoj simi, chcela som sa ta opýtať, lebo mám prváčku a má nastúpit v pondelok. Rada by som vedela akí sú učitelia.

simi222
1. sep 2013

ahoj,ani neviem hdo teras bude mat prvačikov,včera stretla som znamu,jej maly je prvak a hovorila ze bude jedna učitelka zo škvolky ,ja ju poznam no neviem ,kamoška neni spokojna z nov,ale neber to važne,uvidiš do ktorej triedy pojde,ona vyzera taka blondinka,chudučka je.Zajtra pojdeme aj my moja je 3,potom napiš koho mate.Držim palce

vejda
27. jan 2014

simi222 ahoj chcem sa ta opytat hned ti malu zobrali do ZS na Grosslingovej aj ked nemate trvaly pobyt v meste? ja mam trosku obavy boli sme na zapise a povedali mi ze uprednostnuju deti z mesta tak mam tosku strach ci mame nejaku sancu..

simi222
27. jan 2014

ahoj,a odkial ste?u nas to bolo lahšie že my sme tam byvali a mala chodila tam do školky,ked sme po roku sa odstahovali do Biskupic,som bola rozhodnuta že ju tam necham,a tak už bolo aj lahšie nastupit do školy.Mam aj druhu dcerku,je prvačka v školke a tiež ju vzali preto že staršia tam chodi a ma prednost.No držim Vam palce ale som počula že teras sa tažko tam dostat,je vela deti.

kape
1. apr 2014