1,5 ročný zjedol jednu tabletku Ibalgin 400

😞
bosoriak
17. sep 2013
@julilinky Volaj svojmu pediatrovi. Osobne si myslim, ze sa mu nestane nic. Ale skutocne budes viac verit nejakemu anonymnemu hlasu na internete alebo si radsej zavolas? Ak nechces volat pediatrovi, skus zavolat do nemocnice alebo 112, poradia ti aj tam.
Drzim palce.
hradnapani
17. sep 2013
@julilinky neviem kolko ma kilogramov, ale pravdepodobne uzil dvojnasobnu davku ako by teoreticky mohol. Urcite volaj lekara, pre kludne svedomie. Ale zrejme to nebude nic vazne a nabuduce radsej pozor...
jaja018
17. sep 2013
Podľa mňa vôbec nič ale zavolaj doktorke. Mne malá sa nepila z peroxidu vodika, samozrejme som s ňou hneď letela k Dr. ale našťastie jej nič nebolo.
katarina8112
17. sep 2013
@julilinky zavolaj lekarovi urcite!! Ten ti povie omnoho viac ako my tu..drzim palce
leishmania
17. sep 2013
@julilinky toto cislo si treba ulozit pre kazdy pripad http://www.ntic.sk/ ale maly by mal byt ok
leishmania
17. sep 2013
ja by som volala skor tam ako pediatricke ked by sa jednalo o akukolvek intoxikaciu ci predavkovanie
bubelko
17. sep 2013
@julilinky volala by som na link, co ti poslala @leishmania . poradia ti jednak co robit, coho sa vyvarovat a pripadne ti odporucia ist do nemocnice.
katka1981
17. sep 2013
@julilinky, napis prosim ta ako ste dopadli
zdenka264
17. sep 2013
Nic sa nestsne,neboj,pre istotu volaj

Začni písať odpoveď...

Odošli