Je možné zvládnuť štúdium po 35-ke s deťmi?
Štúdium VŠ Pedagogika a vychovavatelstvo
Prosím dá sa zvládnuť štúdium na VŠ aj po 35-ke a trochu deťoch? Veľmi túžim učiť deti(družina, škôlka), vždy to bol môj nesplnený sen a cítim že je čas sa posunúť ďalej. Spraviť si školu.
Obávam sa však množstva učenia, aké máte skúsenosti? Poprípade hlási sa niekto na VŠ do RK ?
@123tana123 študujem, som po 40ke, pracujem, mám deti. Žijem, dýchal, nesťažujem si 😀 prajem veľa úspechov.
@123tana123 tak zvládnuť sa to určite dá, len obetujes viacej času s rodinou kvôli tomu štúdiu, ale ja osobne by som po 35ke neštudovala .... Ja si myslím, že človek si má ako prvé v živote spraviť školu a až potom si zakladať rodinu a tak ....a nie obrátene. Častokrát je však VŠ zbytočná, keďže len človek stratí roky života vzdelávaním a výsledok ? Väčšinou nijak vyšší plat či iné výhody tam nehrozia. Skôr sa človeku zídu kvalifikačné kurzy, ktoré trvajú len pár mesiacov a nie roky.
@123tana123 aj ja si plnim svoj detsky sen - ak boh da tak v maji skoncim 🙂...mam 49r inac a tri deti...nerobim to ale pre peniaze - kedze pracujem v uplne inej sfere a po nastupe do skolstva mi plat klesne - ale fakt len kvoli tomu ze chcem. Mam spoluziakov aj starsich ako ja...vsetko zalezi od tvojho nastavenia priorit, casu ktory tomu venujes a podpore rodiny....drzim palce kazdopadne...ja by som chcela dat este nejaku uni tretieho veku - zrejme nieco kreativne
@123tana123 záleží aké veľké máš detičky, či budeš mať pomoc od rodiny so strážením, ako to budeš zvládať finančne. Učenie aspoň u mňa aj u kolegýň, ktoré študujú, nebol problém. SKôr tieto organizačné veci, zladiť rodinu prácu a školu.
Moja mama zvladla po 40tke rovnaku skolu, teda asi, dnes je z nej specialny pedagog na skole. A mala nas 2 deti, tiez studujuce, popritom práca- robila vychovavatelku v detskom domove. Celkom narocne, ale zvladla to.
@123tana123 znama si urobila nadstavbu pegecku s dietatom a tehu...po 40r. Da sa to, urcite.