icon

Štúdium pedagogiky online na slovenských vysokých školách

27. dec 2025

Ahojte. Ktore vš sa daju u nas studovat aj online? Myslim prednasky. ( zijem prevazne v zahranici,,o par rokov sa.chcem vratit na SK).. Poprosim tych, ktori realne studuju. Chcela.by aom studovat pedagogiku, ucitelstvo. Dakujem pekne za recenzie

Strana
z2
ivka225
27. dec 2025

@anonym_autor Učiteľstvo sa online študovať nedá. A čisto online asi žiadna vysoká škola na Slovensku. Teda okrem paródií na VŠ, ako Sládkovičovo, Dubnica a podobné.

anonym_dd7cab
27. dec 2025

@anonym_autor Nedá sa.

d_ivana
27. dec 2025

@anonym_autor Ja práve popri práci študujem externe učiteľstvo a zatiaľ som mala všetky prednášky (a aj skúšky) online. Som však na externom prvý rok, nie som si istá, či tak bude prebiehať celé štúdium alebo len mám ľahký prvý semester. Každopádne, študujem na UCM v Trnave, môžeš sa pozrieť na ich stránke, či ponúkajú taký odbor, aký chceš ty.

autor
27. dec 2025
@d_ivana

@anonym_autor Ja práve popri práci študujem externe učiteľstvo a zatiaľ som mala všetky prednášky (a aj skúšky) online. Som však na externom prvý rok, nie som si istá, či tak bude prebiehať celé štúdium alebo len mám ľahký prvý semester. Každopádne, študujem na UCM v Trnave, môžeš sa pozrieť na ich stránke, či ponúkajú taký odbor, aký chceš ty.

@d_ivana dakujem pekne, pozriem to

anonym_dd7cab
27. dec 2025
@d_ivana

@d_ivana A čo konkrétne študuješ?

d_ivana
27. dec 2025
@anonym_dd7cab

@d_ivana A čo konkrétne študuješ?

@anonym_dd7cab Učiteľstvo - kombináciu cudzieho jazyka a humanitného predmetu. Nechcem byť úplne konkrétna.

anonym_dd7cab
27. dec 2025
@d_ivana

@anonym_dd7cab Učiteľstvo - kombináciu cudzieho jazyka a humanitného predmetu. Nechcem byť úplne konkrétna.

@d_ivana Ako sa dá jazyk študovať online? Ale chápem, dnes všetko vezmú, len aby im mal kto učiť.

d_ivana
28. dec 2025
@anonym_dd7cab

@d_ivana Ako sa dá jazyk študovať online? Ale chápem, dnes všetko vezmú, len aby im mal kto učiť.