icon

Ako aktivovať novú VÚB appku na viacerých zariadeniach?

avatar
christian2
30. nov 2025

Ahojte, znova ja, už máme nervy na tu ich novú appku. Teraz mi chcel manžel aktivovať v mojom telefóne novú appku a píše, že jemu sa automatický zruší. To funguje iba pre jedno zariadenie? Ja ako disponent nemôžem mať appku v mobile? Ďakujem

avatar
biba_18
30. nov 2025

zruší ho? nie odhlási?

anonym_a7854b
30. nov 2025

@christian2 asi ako disponent by si mala mat vlastne prihlasovacie udaje. Nemyslim si, ze je standard byt prihlaseny naraz pod jednym uzivatelom na viacerych zariadenach... nemyslim si, ze je to bezpecne... takze jasne, ze ho odhlasuje

avatar
madeincssr
30. nov 2025

@christian2 myslim, ze ked som sa na toto pytal v mojej banke (hrozil mi servis stareho mobilu a zvazoval som docasny iny), tak mi povedali, ze len na jednom mozem mat bankovu appku aktivovanu. Na starom sa automaticky deaktivuje (ale da sa zas vratit sa). Cize chod do banky a daj si zriadit svoj vlastny (druhy) internet/mobil banking k danemu uctu ako spoludisponent.

avatar
patka06
30. nov 2025

Disponent má vlastné prihlasovacie údaje, s nimi ti to pôjde.

avatar
la_dolce_vita
30. nov 2025

Mam info, ze vraj to nejde.

avatar
maranco
30. nov 2025
@anonym_a7854b

@christian2 asi ako disponent by si mala mat vlastne prihlasovacie udaje. Nemyslim si, ze je standard byt prihlaseny naraz pod jednym uzivatelom na viacerych zariadenach... nemyslim si, ze je to bezpecne... takze jasne, ze ho odhlasuje

@anonym_a7854b je to normálne byť prihlásený na viacerých zariadeniach, niekto má mobil a doma používa na internet tablet, tak samozrejme použije v tablete aj aplikáciu banky

alebo máš aj starší mobil ako núdzovú rezervu, keby sa hocičo stalo hlavnému telefónu prípadne si ho berieš do prašného alebo náročnejšieho prostredia kde hrozí poškodenie/zničenie

avatar
sisih
1. dec 2025

Ja som zrušila u nich účet. Mesiac neboli schopný vyriešiť technický problém s ich novou aplikáciou. Ja som zo svojho čísla riešila a môj aj účet muža. No už sa to nedá. Tak som vyriešila za nich. Zrušila som účet.

avatar
andyda
Dnes o 06:58

Nová app môže byť, len na jednom zariadení z bezpečnostnných dôvodov. Vo VUB sa IB nepredáva k účtu, ale na rodné čislo. Klient má vo svojej app všetky účty, na ktoré má opravnenie. Čiže v apke, ktorú máte aktivovanú na svoje r.c. vidíte účet manžela, dieťaťa, rodičov, všetky účty, na ktoré máte dispozíciu.

avatar
maranco
Dnes o 07:44
@andyda

Nová app môže byť, len na jednom zariadení z bezpečnostnných dôvodov. Vo VUB sa IB nepredáva k účtu, ale na rodné čislo. Klient má vo svojej app všetky účty, na ktoré má opravnenie. Čiže v apke, ktorú máte aktivovanú na svoje r.c. vidíte účet manžela, dieťaťa, rodičov, všetky účty, na ktoré máte dispozíciu.

@andyda
* Nová app môže byť, len na jednom zariadení z bezpečnostnných dôvodov *
Iné banky povoľujú mať appku na viacerých zariadenia, sú preto menej bezpečné?

* Klient má vo svojej app všetky účty, na ktoré má opravnenie. *
Toto je bežná funkcia vo všetkých normálnych bankách v aplikácii vidím okrem svojich účtov všetky účty kde som disponentom.

Ako vyriešiš tento problém?
V mobile mám aplikáciu aby som videl notifikácie od banky, keďže prestanú posielať notifikácie na email.
Mám dlhé umelé nechty preto na mobile sa neviem dobre trafiť do klávesnice, na prevody radšej použijem doma tablet kde je väčšia obrazovka/tlačítka, nepotrebujem robiť prevody v "teréne".
Ak si aktivujem aplikáciu na tablete prídem o notifikácie v mobile, alebo tablet nemôžem vôbec používať.