Problémy s prihlásením do účtu poisťovne na novom mobile
Ahojte. Pred 3 mesiacmi som si v sociálnej poisťovni vytvorila elektronicky účet poisťovne. Keď som prišla domov tak som sa prihlásila presne podľa pokynov čo mi dali na papieri, stiahla som si aplikáciu freeOTP. Pomocou tej aplikácie som sa vždy dostala do elektronického uctu poisťovne.
Problém nastal vtedy, keď som zmenila mobil za nový, preklonovala som všetky appky a súbory. Všetko išlo tak ako má, ale keď sa chcem prihlásiť do elektronického uctu tak v applikacii freeOTP mi neotvori ten kód. Na starom telefóne to ide bez problémov (ešte som nemazala do výrobných nastavení). A teraz neviem ako postupovať, v novom telefóne mi to nejde, a starý telefón nechcem držať len koli jednej aplikácii, Chcem telefón predať. Viete mi poradit ako to spojazdniť? Proste v appke freeOTP keď kliknem na to, tak neprijme ani face id aby sa to otvorilo.
Riešil som to tak že na prihlasovanie k štátnym webom používam aplikáciu https://ep.slovensko.sk a neriešim ďalšie aplikácie pre SP.
Riešenie je trochu zložité https://tojaj.com/prenos-2fa-tokenu-z-freeotp-d...
Ale pozri poznámku pod čiarou, to by sa dalo jednoduchšie zvládnuť, vytiahnuť tokeny zo zálohy.
@anonym_autor hmm... ked nic ine nevymyslis, stiahni si Authentificator... mozno s nim ti to pojde... Inac nemas niekde zakazane notifikacie v appke apod?
@anonym_76a1e4 skúšala som aj tu appku, len ja sa neviem ako keby znovu prihlásit s tým prihlasovacím číslom. Nemám už ani ten prvotný email ktorý mi prišiel pri registrácii. Tie notifikácie nemám zakázané. Ešte som našla ten papier ktorý mi dali pri prihlasovaní, návod ako sa prihlásiť, tam som postupovala podľa pokynov ale vygenerovalo mi iný ten prihlasovací kód.
@anonym_76a1e4 skúšala som aj tu appku, len ja sa neviem ako keby znovu prihlásit s tým prihlasovacím číslom. Nemám už ani ten prvotný email ktorý mi prišiel pri registrácii. Tie notifikácie nemám zakázané. Ešte som našla ten papier ktorý mi dali pri prihlasovaní, návod ako sa prihlásiť, tam som postupovala podľa pokynov ale vygenerovalo mi iný ten prihlasovací kód.
@anonym_autor neviem, ci toto je problem, ale ty asi musis na starom telefone najprv autentifikovat (aktivovat).ovy autentifikator asi a s tym sa az prihlasit... skus pozriet na tej stranke alebo vygoogli zmenu telefonu. Zda sa mi, z3le take nieco sa uz tu riesilo, akurat baba uz nemala stary telefon... co u teba problem nie je... mne sa zda, ze ked som to robil, tak to tak bolo...
@anonym_autor neviem, ci toto je problem, ale ty asi musis na starom telefone najprv autentifikovat (aktivovat).ovy autentifikator asi a s tym sa az prihlasit... skus pozriet na tej stranke alebo vygoogli zmenu telefonu. Zda sa mi, z3le take nieco sa uz tu riesilo, akurat baba uz nemala stary telefon... co u teba problem nie je... mne sa zda, ze ked som to robil, tak to tak bolo...
@anonym_76a1e4 aha akurát čítam tu diskusiu s rovnakym problémom, pani volala priamo do sociálnej poisťovne a oni jej to už urobili aby sa dostala do uctu cez autentifikator

@anonym_autor hmm... ked nic ine nevymyslis, stiahni si Authentificator... mozno s nim ti to pojde... Inac nemas niekde zakazane notifikacie v appke apod?