icon

Ako sa dostať na medicínu zo strednej pedagogickej školy?

julia_kasalova
30. nov 2025

Ahojte. Som študentkou 4 ročníka na pedagogickej škole… chcela som sa spýtať, čo si musím zabezpečiť aby som sa dostala na medicinu?

pribinak
30. nov 2025

@julia_kasalova doucovanie biológia chemia ale to už dosť meskas

anonym_9e72c9
30. nov 2025

potrebuješ vedieť veľmi dobre chémiu a biologiu.
pozri si kedy sa dávajú prihlášky na dané školy - tuším do konca januára, aby si nezmeškala termín. potom už len učiť, učiť, učiť. na sK sa min. rok platilo 90 e/ prihláška.
Do čr 30e/ prihláška.

reela
30. nov 2025

Plus si zisti podmienky prijatia na danu skolu. Napr. kupit najnovsie testovnice z jednotlivych predmetov (bio, che)

jaga18
30. nov 2025

Keď by si si do ČR dala prihlášku, tak plus aj fyzika na prijímačkách.

anonym_1d15d5
30. nov 2025

@julia_kasalova
no neviem neviem, učiť sa na maturitu a doučovanie z gymnázialneho učiva za tak krátku dobu. Ani niektorí gymnaziati sa medinu mefostanú na prvý krát
Na môj vkus si sa neskoro zobudila

zuzinabila
30. nov 2025

@julia_kasalova uprimne si myslim ze na najblizsie kolo prijimaciek nie je sanca aby si to dala z pedagogickej SS.ak tak buduci,ale bude to makacka.drzim palce

anonym_9b2396
30. nov 2025

@julia_kasalova spamätala si sa dosť neskoro, na pedagogickej škole máš z chémie, biológie mizernú prípravu na medicínu. Na gymnáziu sa tieto predmety učia v oveľa väčšom rozsahu a aj tak niektorí študenti nezvládnu prijímačky. Možno by bolo lepším riešením zmaturovať, dať si rok pauzu a tú využiť na intenzívnu prípravu na medicínu

reela
30. nov 2025

Zas teraz nadeje tohto dievcata nepochovavajme. Stale ma 6-7 mesiacov na drtenie testovnic. Ak sa zazerie na x hodin s nimi kazdy den, tak to da, teraz viacej prijimaju studentov na denne studium nez v minulosti, co sa tyka poctu.

anonym_7c4515
30. nov 2025
@reela