Ako sa rozhodnúť medzi študovaním v Prahe a doma?
Ahojte dievčatá, pekný víkend všetkým. Píšem sem pretože sa veľmi nemám komu vyrozprávať a možno sa tu niekto nájde kto bol/je v mojej situácii 🙂. Zároveň sa ospravedlňujem ak toto bude dlhšie.
Už nejaký ten piatok rozmýšľam nad tým kam pokračovať na 2. stupeň VŠ. Momentálne študujem v Prahe na VŠE, som v treťom ročníku čiže ma tento rok čaká bakalárka a štátnice. Myslím si že v štúdiu som celkom dobrá, učiť sa viem. Momentálne mám priemer 1,4 za 2 ročníky štúdia. Nejak to s učením nepreháňam ale ani sa nespolieham na šťastie. Nemôžem povedať že by ma škola nejak extra bavila ale som rada že študujem, chcem mať vzdelanie. Problém je v tom že neviem kam ďalej. Čo sa Prahy týka, škola je celkom dobrej úrovne ale…