Ako získať titul zubného asistenta v Čechách?
Ahojte, v Cechach sa da spravit kurz zubny asistent. Nechodili ste tam niekto?
Zaujimali by ma info, dakujem 🙂
@4katarinakralova5 O kurze info mam z netu, ale neozval sa nikto, kto by ho absolvoval, skoda ☹
Myslíte že ten kurz by platil aj u nás?
U nás kurz zubný asistent není? Koľko v Čechách trva
@kaja1518 nenasla som žeby sa dal u nás spraviť kurz. A ČR je to také, ze dá sa spraviť, ale tu na SK môžu /nemusia uznať. Nechala som to tak.
@4katarinakralova5 ale ževraj dá sa spraviť aj certifikat niekde ktorý trvá len pár mesiacov nie rok...nenaslamsom kde
@kaja1518 no ak sa dá niekde taky spraviť, tak mi dajte hneď vedieť 🙂 ináč rozmýšľam ze ísť externe na praktickú sestru a tým pádom mam zdravotné vzdelanie, aj na túto pozíciu.. Aj keď som v nej už pracovala bez vzdelania... Ale ľahšie sa mi bude hľadať práca s oficiálnym ,, papierom,, 😁
@4katarinakralova5 ja študujem praktickú sestru no bolo mi povedané že ak cem u zubára robiť plus treba bakalár 3roky osetrovatelsktbo alebo kurz zubný asistent
@kaja1518 určite nie, stačí vám úplne praktická sestra... Každý zubár vás zauci, nato co potrebuje. Ja nemám vôbec školu a ovládam prácu v zubnej ambulancii 🙂
Je ťažká ta praktická sestra, učenie, prax? Ja sa tej praxe bojím, preto to odkladám akosi
@4katarinakralova5 robíte v zubnej ambulancii?? Čo robíte napr?? Popri dieťati domácnosti je ťažká. Učenia je až až denne sa učiť a víkendy voľné aspoň .prax je úplne v pohode tiež som sa bala ale není čoho ...
@kaja1518 určite nie, stačí vám úplne praktická sestra... Každý zubár vás zauci, nato co potrebuje. Ja nemám vôbec školu a ovládam prácu v zubnej ambulancii 🙂
Je ťažká ta praktická sestra, učenie, prax? Ja sa tej praxe bojím, preto to odkladám akosi
@4katarinakralova5 ale oficiálne vyjadrenie z komory sestier som dostala že praktická sestra u zubára nemôže robiť...aj keď áno realita je ina