icon

Ako zvládať prípravu na prijímačky na medicínu 2025?

6. apr 2025

Ahijteee, chcel by som sa opýtať hlási sa tento rok niekto z vás na medicínu? Ako vám ide príprava, zvládate to v pohode, alebo tiež cítite únavu a tlak? Ako sa s tým vyrovnávate?

andreakotesova
6. apr 2025

Kolegova dcéra. Ale ta sa na prijímačky na medicínu pripravuje snáď od 1. ročníka na gymnáziu.

autor
6. apr 2025

@andreakotesova a kam sa hlási ak sa smiem spýtať

andreakotesova
6. apr 2025

Martin, Brno, Olomouc

felycity
6. apr 2025

Moja sa chysta do Ba, uci sa , ale aj v skole maju seminare a tam udu neskutocnou rychlostou a mnozstvom uciva. Vkuse sa uci, ale otazky este na pohovory nema vsetky prebrate.

jozkomrkvicka12
7. apr 2025

Ahoj, minulý rok som sa pripravoval na medicínu a bol to obrovský tlak, únava, neistota, či sa to podarí, či to nebude stratený rok. Teraz som prvák a môžem povedať, že to úsilie stálo za to. Učenia je síce viac, ako bolo na prijímačky ale študujem spokojnejšie ako keď som sa na školu len pripravoval. Tak ťa povzdbudzujem, aby si to nevzdával(a). Dopraj si aj oddych, ale zároveň sa niekedy prinúť si za tie knihy sadnúť a verím, že sa ti to podarí

autor
7. apr 2025

@jozkomrkvicka12 Jeej ďakujem ti pekne za povzbudivé slová.. celý rok si sa učil?

katka0002
7. apr 2025

Ja už síce medicínu končím..ale prešla som si tým 🙂…som covid ročník, takže sme boli doma a mali sme dostatok času sa učiť (ja som sa začala učiť 3m pred prijimačkami), v podstate ak ideš na SK, tak dookola prechádzať testovnice - nič viac nič menej, v tom nie je veda. 🙂 Moj psychicky stav bol taký, že keď som prvykrat otvorila chémiu, začala som neskutočne plakať 😂 potom som pochopila, že ma plač nikde neposunie a musím makať 🙂. Takže tiež by som sa k tomu takto postavila, zaťať zuby, vydržať, byt naladená, že to všetko zvládneš a kombinovala by som to s maturitnými témami (ak maturuješ ch, bio)..cela škola bude len o disciplíne, treba si ju nacvičiť 🙂 veľa šťastia!

jozkomrkvicka12