Architektúra - vysoká škola

bulok
10. jan 2022

Zdravím, chcel by som sa opýtať na váš názor. Študujem Pozemné staviteľstvo a architektúru a zaujímalo by ma či sa mi oplatí pokračovať. Štúdium je náročné, na strednej škole sme mali málo matematiky respektíve žiadnu. Teraz máme skúškové a matematiku pravdepodobne nedám, možno ak by ešte na Éčko. A k tomu ešte som stratený aj v deskriptívnej geometrii.
Aký je váš názor oplatí sa pokračovať v štúdiu a preniesť si predmety ?
A potom ešte oplatí sa študovať architektúru? Lebo pár ľudí ktorí to vyštudovali šli po štúdiu radšej niekde učiť alebo pracujú úplne niekde inde ako by mali robiť takúto náročnú a zodpovednú prácu.
Ďakujem za vaše názory

luccija
10. jan 2022

@bulok ak nie aký máš iný plán?prestup na inú skolu?Ja poznám pár architektov a všetci robia čo vyštudovali plus ešte aj učia.Ked si išiel študovať si vedel, že to je náročné a zodpovedne, ktorá škola nie je?ak to má byť pre teba niekoľko ročne trápenie a myslíš, že nepomôže ani doučovanie tak si vyber inú skolu.Ale architektúra je krásna a dobre platená práca a nemajú núdzu o pracu

h2
10. jan 2022

@bulok Ahoj, študuješ na STU? Neštudovala som pozemné staviteľstvo a architektúru, ale geodéziu a kartografiu. V ktorom si ročníku? Táto škola má pomerne veľký "odpad" študentov, proste mnohí to nezvládnu a buď odídu sami, alebo z dôvodu, že nespravia skúšky. Preniesť si predmety je úplne bežné, tiež som si tak viackrát prenášala. Dokonca je bežné predĺžiť si štúdium o nejaký ten rok (ja som síce napokon skončila v riadnom termíne, ale niekoľko mojich spolužiakov končilo o rok neskôr). Architektúra je ináč super odbor, čo sa uplatnenia aj finančného ohodnotenia týka. A určite má veľkú perspektívu.
(Deskriptívna geometria bol môj najobľúbenejší predmet! 😍 )

ivkazba
10. jan 2022