Druhé dieťa a štúdium
Ahojte. Mám 4 ročnú dcéru, a začínam túžiť po 2 bábätku ❤️. Avšak študujem externe druhy ročník. Dá sa zvládnuť štúdium pri 2 deťoch ? Na jednu stranu chcem najskôr doštudovať, na druhu by som tehotenstvo tiež nechcela odkladať.
Da, ale niekedy je to na ukor niecoho - ci uz ukor dietata, rodiny, manzelstva, studia, ci praxe... Takze by som urcite rozmyslala nad tym, ci je nutne ist do vsetkeho naraz, kedy to proste ide stylom "vsetko naraz a nic poriadne", alebo sa venovat riadne jednemu a potom riadne druhemu. 100 ludi 100 chuti. 🙃
@anonym_autor ja som robila výšku pri dvoch deťoch. Nemala som extra pomoc, takže pol roka z roka som spavala od 0-3 hodín, aby som zvládla zápočty, skúšky a seminárky. Bol to masaker a nikdy by som to nikomu nedoporučovala. Moje deti boli extrémne choré a okrem učenia sa v noci som behala od jedného chorého dieťaťa k druhému. Poučenie ak máš pocit, že škôlka ti v tom pomôže tak ver, že to je presne naopak. Donesie ti odtiaľ staršie dieťa také chuťovky, že radšej by si ho nechala doma
da sa studovat aj popri detoch avsak musis mat niekoho kto ti pomoze postara sa o deti kym budes na prednaske, skuske, kym sa budes ucit... drzim palceky
@anonym_autor urcite, kedy inokexy, ked nie materskej, na vsetko mas cas
@anonym_autor kolegyňa spravila bc, hneď za tým mgr, ťažká škola, popri 4 malých deťoch, najstaršie malo tuším 5 rokov, a veľkú pomoc od rodiny teda nemala, občas jej deti postrážila mama ale nie veľmi často
Záleží od viacerých faktorov, či je ľahšia či tažsia škola či máš niekoho na výpomoc a pod
Kmotra spravila Bc. pri dvoch deťoch a Mgr. dokončovala pri troch. Kmotor živnostník si vedel zadeliť čas tak aby mohol byť s deťmi, stravu si objednávali menučka aj tak bola hore pravidelne do noci.