Je externé štúdium pedagogiky náročné?
Odbor predškolská a elementárna pedagogika externé štúdium.zaujíma ma Prešov, ale ak sú tú učiteľky z inej fakulty môžu sa zapojiť.
Je to štúdium veľmi náročné?stredná pedagogicka som počula, že je dosť náročná tak vysoká potom musí byť ešte oveľa náročnejšia.
Ja študujem primárne vzdelavanie na Trnavskej univerzite a pri deťoch, práci a dome je to veľmi náročné. Veľa skúšok a veľa prác ale všetko sa dá len treba chcieť.
@dendulicek21 škola každý týždeň?
No vš je podla mojej lamosky menej narocna, ak mas strednu pedagogicku
No vš je podla mojej lamosky menej narocna, ak mas strednu pedagogicku
@snowflakenel strednu nemam pedagogicku.ale pocula som, ze uz stredne su velmi narocne tsk ako je to potom na vysokych..chcela som povodne urobit si pomaturitne studium, ale odradilo ma ze od 2029 uz do skolky budu prijimat ucitelky s Bc.stredna uz nebudd stacit.a kamoska mi vravela, ze pomaturitne studium narocne.vela sa uci
Ako kedy, podľa rozvrhu, prednášky v sobotu, a skúšky aj v týždni aj cez víkendy🙂
Ale vkuse sa učím alebo píšem nejaké seminarky alebo iné práce 😅
Ale vkuse sa učím alebo píšem nejaké seminarky alebo iné práce 😅
@dendulicek21 a aj pracuješ?
Ano aj pracujem a teraz idem septembra nastupujem ako asistentka učiteľky k prváčikom.
Mam pomaturitne. Poviem ti to takto, z mojej skusenosti. Nadries sa najviac na pisani priprav, chystacky pomocok pre deti, casto sme ich museli vyrobit. Naozaj to chce veeeeela kreativity a casu. Teoreticke vedomosti zvladnes, ziadna jadrova fyzika, nic, co sa neda zvladnut. Ale to posem o sš pomaturitnom. Zvazujem,este Bc. Studium, aj ked mam uz po 40.
Ak mas deti a pracu, tak to bude narocnejsie, to je jasne.