Je možné začať študovať v 24. rokoch strednú zdravotnícku školu?
Ahojte. Mam vyštudovanú hotelovú akadému, prvý stupeň štúdia na technickej univerzite a chcem si spraviť strednú zdravotnícku školu v BB a následne VŠ. Moje otázky teda znejú. Je vôbec možné začať študovať v 24 rokoch strednú zdravotnícku školu, keď nemám žiadne predchádzajúce skúsenosti s týmto odborom? Dá sa tento odbor, konkrétne urgentná zdravotná starostlivosť študovať externe? (pracujem a mam 5 ročné dieťa). Mojim snom je stať sa záchranárkou a pokiaľ to bude možné som odhodlaná si tento sen splniť. Ak sa tu nájde niekto, kto mi bude vedieť poradiť, kľudne sa mi ozvite aj do správy. Za vaše odpovede vám vopred veľmi ďakujem. Pekný večer všetkým. 🙂
https://www.fsvaz.ukf.sk/index.php/sk/ponuka-st...
Spoluziak studoval toto rovno po gympli a pracuje ako zachranar, hlavne ak chces byt zachranarka tak makaj na fyzicke, bezne je znasanie ludi zo 4. poschodia bez vytahu. Praxe sa neboj, tu proste budes nutena nadobudnut. Ono si treba uvedomit ze zachranar a sestra su 2 rozdielne povolania, kazde sa venuje inemu druhu starostlivosti a vyzaduje ine schopnosti a danosti.
@michaellasp a samozrejme aj ked pojdes studovat externe zdravotnu skolu tak tam je, ze vela praxe. Urcite to neny len teoria. Ja som dva dni v skole a este dva dni v nemocnici a to studujem externe. Takze jednoduche to neny.
@michaellasp dobrý deň , dá sa študovať externe VŠ osetrovatelstvo , aj bez predošlej praxe alebo strednej zdravotnej školy . Sama sa tam chystám budúci rok 😊
@5noach12 nuž študovať môžu. Ale ako to vyzerá v praxi, to som často videla osobne priamo v nemocnici. Nevravím, že nebolo typy, čo to nezvládli, ale väčšina mala obrovské problémy zvládnuť to. Učili sa za pochodu a chýbali im mnohé zručnosti.