icon

Kde študovať zdravú výživu na vysokej škole?

petra438
4. dec 2023
monkka21
4. dec 2023

Spu Nitra

bloger
4. dec 2023

Nitra áno Slovenská poľnohospodárska univerzita

renka30
4. dec 2023

Brno, lekárska fakulta Masarykovej univerzity - nutričný terapeut

petra438
autor
4. dec 2023

@renka30
Aj máte s ňou skúsenosť alebo poznáte osobu čo to ŠTuduje/vala

petra438
autor
4. dec 2023

@monkka21
Ale to som počula že SPU nr to je stále o zvieratách a družstve. Máte s touto školou osobnú skúsenosť. Ďakujem pekne

zuzuliennka1
4. dec 2023

@petra438 pozri na instagrame “zapiskynutriholicky” (Judita Tkacova), ona tento odbor vystudovala v Brne na LF

melanta
4. dec 2023

@petra438 SPU v Nitre už roky nie je o zvieratách a družstve. Už je to veľmi dlho, čo sa univerzita prispôsobila tomu, čo trh chce. Je tam viac odborov, ktoré s tým čo píšeš nemajú nič spoločné.

misulka22
4. dec 2023

Moj kamos studoval na spu vyzivu ludi a nie,so zvieratami nemal nic to som mala ja ako student vyzivy zvierat 🙂

monkka21
4. dec 2023

@petra438 odbor sa volá výživa ľudí tak neviem či je to len o zvieratách

renka30
4. dec 2023

@petra438 Nie, nemám. Ale dcéra študuje na strednej zdravotníckej asistenta výživy a spomínala nám triedna, že tu sa dá pokračovať ak by mal niekto chuť ísť ďalej

matin_ka
29. mar 2024

@petra438 ak to je ešte aktuálne tak som externá študentka na SPU výživa a môžem potvrdiť že to nieje o zvieratách. Máme predmety ako potravinové alergie, výživa ľudí, genetika, psych výživy, rastlina vyroba vo výžive, genetika miktoorganizmov, somatologia, mikrobiologia, biologia a kopu iných.. 😊

sandra105
21. jún 2024

@matin_ka ahoj Martina, práve váham s podaním prihlášky práve na extrene štúdium výživa ľudia, je šanca že by som sa s tebou mohla spojiť nejako a popýtať sa na pár veci ohľadom toho ako vnímaš štúdium atď. ? 🙏🏼 Budem veľmi vďačná

zubras
15. dec 2024

@sandra105 Ahoj, spojila si sa s niekym kto študuje externe výživu? Dala si si prihlášku?

sovva