Kde študovať zdravú výživu na vysokej škole?
Nitra áno Slovenská poľnohospodárska univerzita
Brno, lekárska fakulta Masarykovej univerzity - nutričný terapeut
@petra438 pozri na instagrame “zapiskynutriholicky” (Judita Tkacova), ona tento odbor vystudovala v Brne na LF
Moj kamos studoval na spu vyzivu ludi a nie,so zvieratami nemal nic to som mala ja ako student vyzivy zvierat 🙂
https://fbp.uniag.sk/sk/moznosti-studia-na-faku... napr tato faktulta ich ma
@petra438 ak to je ešte aktuálne tak som externá študentka na SPU výživa a môžem potvrdiť že to nieje o zvieratách. Máme predmety ako potravinové alergie, výživa ľudí, genetika, psych výživy, rastlina vyroba vo výžive, genetika miktoorganizmov, somatologia, mikrobiologia, biologia a kopu iných.. 😊
@sovva ahoj. Ano študujem uz 3. Ročník. Predmety sú od morfologie človeka, zvierat po somatologiu, endokrinologiu až po učenie sa plemien dobytka.
Štúdium je dosť náročné na čas. Prednášky su online piatok, sobota a plus raz za semester týždeň v nitre od rána 7,00 do večera do 19.00hod.. neviem co viac pýtaj sa
Su aj rozne kurzy na nutricnych terapeutov a ohladne zdravej vyzivy. Ak by sa ti ovsem nechcelo studovat minimalne 3 roky.
@sovva ahoj. Ano študujem uz 3. Ročník. Predmety sú od morfologie človeka, zvierat po somatologiu, endokrinologiu až po učenie sa plemien dobytka.
Štúdium je dosť náročné na čas. Prednášky su online piatok, sobota a plus raz za semester týždeň v nitre od rána 7,00 do večera do 19.00hod.. neviem co viac pýtaj sa
@matin_ka ahoj ja teraz nastupujem na externé štúdium výživa ľudí a bolo mi povedané zo študijného oddelenia, že prednášky budú cca 2 krát do mesiaca piatok sobota. To bude online? alebo sa bude treba dostaviť do Nitry? pretože tak nejak som pochopila, ze budem musieť cestovať do Nitry. Ak by so mala ešte nejaké otázky mohla by som sa ti ozvať? 🙂