Pomaturitné štúdium na pedagogickej škole

18. apr 2023

Ahojte, študovali ste niektorá pomaturitné štúdium na strednej pedagogickej škole? Dá sa s týmto uplatniť? Rozmýšľam nad tým, mám maturitu na obchodnej akadémii, tohto času som ešte na materskej dovolenke.
Rozmýšľam čo ďalej. Čo po materskej. Povodne som si počas MD chcela podať prihlášku na VŠ, ale upustila som od toho. Nedala by som to.

danka2009
18. apr 2023

Známa má nadstavebné štúdium na Pedagogickej strednej škole v Turčianských Tepliciach a uplatnenie si našla hned

nicka1986
18. apr 2023

Ahoj,mám ekonomický smer aj strednú aj VS ,spravila som si pedagogické minimum a pracujem ako asistentka . Uplatnenie : v škôlke ako učiteľka ,v ZŠ ako asistentka alebo vychovavatelka .

luccija
18. apr 2023

Čokoľvek ako baby píšu.Moja kamarátka si spravila po štúdiu živnosť a robí krúžky pre škôlku pohybový, dramatický má x skolok a doobeda si ich obeha

palicka
18. apr 2023

Pokial prejde novela zákona, pomaturitné ti bude nanič. Aby ti stačilo bez VS, treba 10 rokov orace. Takze radšej 3 roky Bc., budeš mat kvalifikáciu a aj vyšší plat

emma2782
18. apr 2023

A baby platovo sa to oplatí? Viem, že na začiatku je to ťažšie ale časom?
Kamarátka ako učiteľka v MŠ kým si dorábala minimum zarábala vraj 500 v okolí BA. To sa mi zdá veľmi málo na plný úväzok..

zuzinabila
18. apr 2023

Ano mam,pracovne miesto som si s tymto odborom nasla za pol dna.a este aj vysli v ustrety s prac.casom podla mojej vole .ALE...vraj sa uvazuje nad nejakou legislativnou zmeniu,ze ucitelky v MS budu musiet mat VŠ.tak ci sa ti to oplatí

zuzinabila
18. apr 2023

@emma2782 ucitelky v statnej MŠ maju tabulkovy plat bez ohladu na to ci je to BA alebo ine miesto .my sme napr.mali este odmeny od zriadovatela mesacne.iny plat som mala v sukromnej MŠ ako v statnej,v sukromnej je to individualne kolko ponuknu,neriadia sa tabulkami

zuzinabila
18. apr 2023