Pomôže mi niekto s obhajobou bakalárky z práva?
Dobrý deň, nájde sa tu prosím niekto kto by mal chuť a čas mi pomôcť s oponentskymi otázkami na obhajobu bakalárky?
Študujem právo na UK
Keď naozaj nevieš opýtaj sa školiteľa.
Neviem, ako pomôcť. U mňa to bolo fiasko. Veľká škoda. Ale ani školiteľ ma nemusel.. nepripravil, nepomohol.. nenaviedol.. Smutná som z toho bola.
Neviem, ako pomôcť. U mňa to bolo fiasko. Veľká škoda. Ale ani školiteľ ma nemusel.. nepripravil, nepomohol.. nenaviedol.. Smutná som z toho bola.
@ivangeline rozumiem úplne
Ja som veľmi znechutená, mne skolitelka neodpovedala na žiadny mail, chodila som za ňou vyklopkavat na kabinet, niekedy som ju zastihla ale prácu mi necitala, niekedy mi s niečím poradila ale to bolo všetko
Písala som ako som vedela, téma na bavila ale pri otázkach si niesom istá
Chatgpt si skúsila?
Veď napis otázky a možno niekto bude vedieť poradit alebo minimálne nasmerovať
Ak ta budú chcieť dať dole, dajú ta dole. Mne dal školiteľ známku a oponent ešte o stupeň horšiu..Všetci súhlasili..
Ak ta budú chcieť dať dole, dajú ta dole. Mne dal školiteľ známku a oponent ešte o stupeň horšiu..Všetci súhlasili..
Ako píše @ivangeline, mne dokonca o 2 stupne nižšiu. Síce v komisii nebola ani jedna ale mám pocit že vždy sa zamerajú skôr na tú horšiu.
Ako píše @ivangeline, mne dokonca o 2 stupne nižšiu. Síce v komisii nebola ani jedna ale mám pocit že vždy sa zamerajú skôr na tú horšiu.
@1sally12 Ono to má trochu aj logiku. Horšia známka je väčšinou od oponenta a ten je na rozdiel od školiteľa obvykle objektívnejší.
@1sally12 Ono to má trochu aj logiku. Horšia známka je väčšinou od oponenta a ten je na rozdiel od školiteľa obvykle objektívnejší.
@ivka225 áno, len predsa ( v mojom prípade) až o 2 stupne? To by potom aj školiteľ mal dať aspoň o stupeň horšiu...pritom mi neprišla moja práca napísaná zle (inak by mi školiteľka predsa nedala dobrú známku) len tí oponenti sa tam snažia vytknúť aj čo najmenší detail len aby ju zhodili..